Tak prehled evidentne mas
Pixel ma vsechny moduly 50 resp. 48Mpx a taky neco jako ten ProRAW u apple, proste "masivne" upraveny RAW. Akorat mi neprijde ze by to vzdy melo takovy prinos, viz problemy co jsem psal a presne ten demosaic je nekdy hodne divny a neumim se toho zbavit ani u tech jiz zmensenych 12 resp. 12,5Mpx RAWu. Nastroje na odstraneni chrom.aberace nefunguji a nic jineho nez lokalni retuse, ktere nerad delam, neumim. Snad nejhorsi co jsem videl, tak vlasy v podzimnim slunci=duhova sou, ale to uz byl extrem a u 50MPx. Jinak barvy se vetsinou daji doladit slusne. Tak snad se ozve nekdo, kdo ma zkusenost a poradi, jak si ulehcit praci, protoze predevsim z hlavniho snimace se daji dostat az neskutecne detaily. Ale zase muzu rict, ze ty DNG se daji upravovat lepe jako na jakemkoliv mobilu s Camera API 2.0 co jsem mel (Samsung S21+, Huawei Mate 20Pro a jeste nejake samsungy predtim), takze uz ma smysl se s tim delat.
Tady jedno rychle srovnani 1:1, fotka z interieru na 113mm ohnisko (5x zoom), zleva original JPG/upraveny RAW/export JPG. Na uchu je videt enormni lokalni sum, ktery se pri pouziti AI Denoise jeste zesili. Podle mne vysledek zasahu PP od googlu. Tady to neni tak moc videt, ale pri exportu lehounke priostreni a zesileny sum a velmi mirne zvysena saturace. Jak jsem psal cim horsi kvalita, tim je to vic videt, tady skoro nepozorovatelne. Na druhou stranu zrovna u tehle fotky pekne (na mobil) realne barvy a detailu se dalo vytahnout taky dost, akorat RAW uklada Pixel v trochu nizsim rozliseni.