noxx_cz píše:Mně se ten nápad se zapadlými vlečkami a celkově ajznboňáckou myšlenkou líbí a půjde z toho udělat moc hezká série.
Toto je něco, s čím delší dobrou zápasím - chybí mi podobná myšlenka, koncept něčeho, na čem se dá stavět. Dlouhodobý projet, série fotek s nějakým námětem. Místo toho chodím a cvakám ...
V mém případě to nebyl plán, spíš vnuknutí během pochůzky z rehabilitace v jarním období. Jen jsem změnil obvyklou trasu odpoledního pochodu. Původní myšlenka byla o focení motor. diesel. lokomotiv a odstavených nákladových vagónů, ale to jsem brzy zjistil, že není buď zajímavé nebo se to rychle vyčerpá v blízkém okolí.
K těm fotkám se teď vracím poprvé po 3-4 měsících - ten časový odstup mi vyhovuje - mažu bez váhání i ty snímky, kdy bych si nebyl dříve či bezprostředně jist, zda mazat nebo ne.
Jako vedlejšák ajznboňácké série pak vznikly 2-3 další, lehce na to navazující, jelikož staré koleje vedou obvykle do oblastí, kde jsou průmyslové haly s rampami a přilehlými budovami. Vše mimo skanzen Dolní oblasti, takže tam ještě nedošla řízená likvidace všeho starého. Není toho moc, ale na několik málo fotek to stačí. Další podsérií jsou třeba stará vrata, dveře, vymlácená okna, staré cihlové stěny, oprýskané omítky jak od Vladimíra Boudníka a různá dobová zařízení na zdech, jako vrtulová klimatizace, rampová světla atp.
Se svým psem do takových míst nemůžu chodit - rozsypané sklo, povalující ostré rezavé plechy, nečekané díry, ostré kameny okolo pražců či právě třeba toulaví psi.
Nebezpečné i pro mě. Tam je třeba i obuv s pevnou podrážkou - což v těch vedrech moc nedávám - možná i helmu, sem tam něco spadne z výšky díky větru.


Sklad modelů a surovin u Sceldova sadu - duben 2024 - 50R s 45/2.8