KOOD maj nevyhodu ze nabizi jen dva typy a ty ma docela pozvolny prechod ,coz nemusi vzdy vyhovovat.
tady je porovnani DARK KOOD s COKIN P121
http://www.ukazto.com/?img=srovnani-iiu1.jpg
Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz
víík píše:irmo píše:adobe cs3
gradiant -> layer mask -> a potom color balance cez cliping mask(mozem vecer hodit ukazky, strucny navod ak je zaujem)
co sa tika prechodovych filtrov tak sam mam len B&W 50% kruhovy ten co sa pevne ***** a podlamna sposobuje viac skod ako vyhod ...., takze ho prakticky vobec nepouzivam.
Problem je ze by si ho potreboval dat za objektiv nie predneho, tzv pred snimac ... z kazdeho foteneho bodu dopada odrazene svetlo na cely objektiv
Ano tak to je ta jednoduchá úprava.A dokonce v pro všechny dostupném editoru. A co ti chudáci co fotí na film? Nebo ti co nemají přesně zkalibrovaný monitor? Také by se dal koupit s barevným přechodem a softwerově z něj udělat šedý. bylo by to zhruba stejně náročné. Sem si myslel, že ty přechoďáky jsou od toho, aby se snímek už nemusel složitě upravovat a šedá by měla být šedá.
Cookin vlastním (ne přechodové), již ho nepoužívám. Měl jsem ho na ČB fotografii.
Ten Kood bude za polovic.
bobes7400 píše:mám 2 přechoďáky Cokin a ani jeden nemá nádech. nemůžu si je vynachválit. hlavně možnost použít přechodový a polarizační najednou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků