Kdo a proč přešel z Canonu na Nikon a obráceně

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod manass 2. 1. 2007 11:13

Chtěl bych si koupit zrcadlovku a bohužel si musím vybrat bajonet, který budu používat. Těla se asi budou měnit, objektivy méně, bajonet nejhůř.

Takže to zkusím netradičně, nebudu se ptát proč koupit Canon, Nikon nebo jinou značku, ale naopak: Ptám se proč tu kterou značku nekoupit! Proč jste přešli z jedné značky na druhou... Opustit svoji značku vč. příslušenství má obvykle pádný důvod a já bych ho chtěl znát. O tom, že obě dvě značky jsou výborné není pochyb...

Update 1: jsem amatér, koupím si první zrcadlovku do 25.000 a uvažuji o nákupu objektivů opět kolem 25.000. Potom třeba rozšíření - a o to jde, nechci kupovat něco, pak to "vyhodit" a přejít jinam... Profík asi nikdy nebudu...

Update 2: nechtěl jsem rozpoutat flame. Debata o tom, že jedno tělo/sklo je lepší než druhý a co že proti tomu mám já nebo jiný pisatel nikam nevede. To si můžu přečít kdekoliv.

P.s.: Prosím jen o konkrétní důvody nikoliv subjektivní odpovědi typu "Nikon resp. Canon je nejlepší. Stejně po čase přejdeš na..., Kup si L objektivy nebo stačí Ti seťák...". Např. objektivy/těla se více špiní, rychleji zničí nebo problémy se servisem/zárukou/firmwarem/kompatibilitou apod.
Naposledy upravil manass dne 2. 1. 2007 16:12, celkově upraveno 9
manass
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod cabannos 2. 1. 2007 11:41

Neni to presna odpoved k tve otazce, ale presto .... Mam Pentax a pokud bych menil za jinou znacku, tak bych presel k Nikonu. Duvod prvni, cena prislusenstvi - hlavne objektivu. Druhy duvod je ten, ze u Entry - Level DSLR vede v konstrukci tela Nikon nad Canonem dle meho nazoru, mel svem v ruce D50, D70 i , 300D, 350D apod. Proste na me Nikon nepusobi tak plastove. Treti, Nikon castecne spolupracuje se starsimi objektivy, vyjma D40. Vybirej peclive :wink:
Fotím, tedy jsem.
cabannos