Nikon D7200 a reklamace

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod MikeKostka 2. 10. 2015 09:45

Dobrý den,

mám týden starou zrcadlovku Nikon s tím, že po vybalení jsem ihned zjistil, že v hledáčku je černá tečka a setový obj. 140mm měl celou neostrou stranu. Fotoaparát jsem si po pár dnech vyzvedl - příkladná rychlost vyřízení. S jejím přístupem jsem neměl sebemenší problém, a jejich jednání je špičkové.

Nicméně po přečtení serv. protokolu mě polil studený pot, stojí v něm, cituji " fotoaparát není zcela prachotěsný a může dojít k vniknutí prachu "

A já se ptám, jak je možné, že servisním zásahem v autorizovaném středisku, jsem přišel o avizovanou odolnost vůči prachu a kapalinám, aniž by mě na to někdo upozornil. Nebo je to běžné, a měl jsem s tím počítat? Což nejsem technik, ale bylo provedeno pouze čištění senzoru a seřízení přístroje.
MikeKostka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ForeignerOnEarth 2. 10. 2015 10:39

Mě by fakt zajímalo ak bys chtěl zařídit, aby se prach nedostal třeba do hledáčku. Už jen tím, že objektivy jsou výměnné, to z principu zařídit nejde.
Nehledě na to, že zoom je pumpička a ten vzduch někudy proudit musí.
Prachotěsnost a vodotěsnost je zajištěna ve spojích, kde to principiálně zařídit jde. Ne tam, kde to nejde. Ta věta ze servisu není o tom, že by tomu tak bylo po servisním zásahu, ale že je tomu tak od začátku. Prachotěsnost je zajištěna v rámci možností. Znamená, že je utěsněno to, co utěsnit lze. Že tam těch děr a netěsností není mnohem víc jako u levnějších modelů.
ForeignerOnEarth
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lotrandor 2. 10. 2015 10:49