Pentax K-50, Nikon D7000

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod wailord 7. 6. 2014 08:29

Ahoj,
rád by jsem si pořídil svojí první zrcadlovku a rozhoduji se převážně mezi K-50 a D7000, oboje s seťákem 18-135 respektive 18-105, s cenou bych už opravdu nerad šel nahoru (max. cca 22000). Co se týče focení tak jsem amatér, respektive nemám pořádně nic nafoceno. A kromě rodinných akcí dopředu nemám vybráno co bych chtěl fotografovat. Během týdne by jsem si chtěl foťáky vyzkoušet(osahat), pokud se nepletu tak ve fotoŠkoda by to mělo jít? Poradíte něco, je něco vyloženě špatná volba, nebo existuje lepší? Nebo mám dát na to co mi lépe sedne do ruky?
wailord
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Puntík 7. 6. 2014 09:56

Jsou lidé. kteří se rozhodují podle toho, jak co sedne do ruky. Rozhodují srdcem. Fotografování je jim zřejmě požitkem a technicky dobrá fotka vyvrcholením. Jiní jsou spokojeni z dobré fotky , když je uspokojí svou emotivitou a pro ty je pocit, jak se co drží, druhořadý, rozhodují rozumem. Ale rozumím oběma. Pro tebe a tvé současné záměry jsou oba návrhy víc, než dostačující. Docela dobře jim vyhoví přístroje za třetinovou cenu. Zrcadlovka není zárukou dobrých fotek, ty se skutečně dají dělat dnes téměř čímkoliv. Dost důležitá je i práce s editorem, bez toho je 22 tis. za zrcadlovku spíš zbytečný výdaj.
Jinak já jsem se už před lety zařídil směrem k Pentaxu, takže ti těžko mohu poradit - kup něco jiného. Stejně jako bych byl majitel Nikonu.
Ale vážně, zrcadlovka z tebe fotografa neudělá, rozmysli se ned něčím podobným, fotky z toho budeš mít stejně pěkné. :-)
http://www.electroworld.cz/product/foto ... tAod-1MA4A
Puntík
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wailord 7. 6. 2014 10:18