NIKON D3100, CANON EOS 550D, CANON 1100D

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod stekli 31. 7. 2011 10:55

Hezký den,

prosím o pomoc při výběru fotoaparátu. Mám možnost mít za poměrně slušné ceny tyto fotoaparáty. Jsem úplný amatér a po většinu času jsem fotil pouze s mobilním telefonem a občas s kompaktem, ale už je na čase si pořídit nějakej lepší foťák. Je mi jasný, že nejlepší z těch třech je Canon 550D, ale jsem uplný amatér a na fórech jsem se dočetl, že ten Canon 1100D je výborný pro amatéry. Můžete mi prosím poradit, který z těchto modelů se nejvíce vyplatí a s kterým nebudou problémy se zžít? :)

konkrétně se jedná o tyto modely:

CANON EOS 550D / EF-S 18-55MM IS - 14780kč
CANON EOS 1100D EF-S 18-55MM F/3.5-5.6 IS -10780kč
NIKON D3100 KIT AF-S DX 18-55 VR - 11380kč

doplňuji, že se jedná o nové výrobky, které se prodávají v největším řetězci elektroniky ve Švýcarsku. Mnohokrát díky za vaše rady!!!

zde je uplná nabídkahttp://orderservice.mediamarkt.ch/angebote/foto-video-audio/digitalkameras
stekli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod honzinulanek 31. 7. 2011 12:21

Zdravím,
bral bych Nikon D5100 ;-) Co se týče sžití, Nikon nebo Canon je to jedno.
Otázkou je jestli skutečně využijete zrcadlovku - přece jen je to velká těžká kráva, záleží co fotíte. Pokud neulítáváte na makro, neplánujete fotit svatby nebo si zařídit domácí ateliér, berte znovu nějaký kompakt. Zrcadlovce musíte obětovat hodně pohodlí.

-- 31. 7. 2011 13:25 --

Mimochodem, třeba ten 1100D jsem dal do Heureky a vyběhlo na mě:
http://www.1nakup.cz/foto/canon-eos-110 ... -55-is-ii/
Je to sice o sedm set dražší, ale předpokládám českou dvouletou záruku. Obchod neznám, jen na mě vyskočil tak nevím co jsou zač.
honzinulanek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mick8 31. 7. 2011 12:52