Koupě zrcadlovky

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod mr.blocek 13. 5. 2008 19:51

Dobrý den. Chtěl bych si z amatérské zvědavosti koupit zrcadlovku. Chtěl bych Vás zkušené poprosit o radu, který z těchto foťáků je pro nadšeného amatéra ten nej do začátku. Navštívil jsem obchod a ohmatal nespočet foťáků a svůj výběr jsem zúžil na tyto :
Canon eos 400D
Canon eos 450D
Nikon D40x
Sony A350(300)

Do jiných značek bych se nechtěl pouštět, protože mi nejsou moc sympatické. Omlouvám se majitelům jiných značek ;-]
Ještě musím dodat, že všechny foťáky jsem měl v rukách a drží se mi pohodlně všechny. A ohledně doplňků-jsem amatér a chtěl bych se dostat pod 25tis. i s objektivem a myslím že ze začátku mi bude bohatě stačit základní objektiv. Pokud by mě focení chytlo, asi bych se poohlédl po kvalitnější zradlovce a pak při výběru přihlížel i k příslusenství, ale teď zatím ne.
Děkuji Vám všem za věcné připomínky a rady. Vlasta
mr.blocek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jirka S 13. 5. 2008 20:08

To máš těžké, každý ti doporučí to, co má.
Budu tedy jiný: kup starší D80, výborná mašina a kusy ještě v záruce se dají pořídit za velmi dobrou cenu, určitě by ses vešel i s objektivem. Odlišnosti nebudu vyjmenovávat, bylo by to na dlouho. Ale stojí za to.
Jirka S
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Jan Čerbák 13. 5. 2008 20:45