PANASONIC TZ1

Diskuze o přístrojích s větším než sedminásobným optickým zoomem

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod MLN 8. 5. 2006 12:41

Ahoj Vam vsem!
Prosim Vas o radu ci Vas nazor. Rozmyslim koupi noveho pristroje. Velmi me zaujal model Panasonic TZ1. Mohli by jste se k tomu prosim vyjadrit, pripadne doporucit ekvivalentni pristroj? Nejsem zadny profi fotograf, spise rekreacni. Co se tyce pozadavku na ekvivalentni model - rad bych vetsi zoom a skutecne dobry fotak za slusnou cenu.
Dekuji Vam!!
MLN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod USER47 8. 5. 2006 14:35

Pokud chceš velký zoom a zároveň malý foťák, tak TZ1 je asi jediná možnost. O kousek větší je FZ7, ten taky nebude špatný, a pokud ti na velikosti nesejde, tak vezmi FZ20...
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MLN 8. 5. 2006 15:01

A co kvalita fotoaparatu? Nebudu litovat? Nerad bych zjistil, ze fotak byl nadhodnocen a po par tydnech cena klesne na polovinu.
MLN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pety 8. 5. 2006 15:24

Novinky jsou vždycky dražší. Třeba FZ30 stál v září kolem 18 tisíc, dnes je pod 14. To je běžné. Chceš čekat nebo fotit? :-)
Pety
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MLN 8. 5. 2006 15:35

Jasne, rozumim. Slo mi spis o to, zda si myslite, ze cena odpovida funkcnosti a nebo je nadhodnocen.
MLN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pety 8. 5. 2006 17:43

Osobně si myslím, že 10,5 tis. je tak na hraně. Kdyby měl za ty prachy trošku líp potlačenou chromatickou vadu...
Pety
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod USER47 8. 5. 2006 18:46

Já bych vzal asi spíš FZ7. Je ale zase o chlup větší.
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Návštěvník

Odeslat příspěvekod TA 8. 5. 2006 21:18

MLN píše:A co kvalita fotoaparatu? Nebudu litovat? Nerad bych zjistil, ze fotak byl nadhodnocen a po par tydnech cena klesne na polovinu.

to sa stáva u každého modelu :D
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Návštěvník