Dobrý den, již jsem si pár fór s tímto tématem prošla, nicméně mě žádný z výsledků debaty neoslovil natolik, abych si "můj budoucí" foťák koupila, proto Vás všechny prosím o radu při výběru kompaktu.
Mám zkušenosti se starší olympusáckou zrcadlovkou (o to tady neběží), pak s Canonem PowerShotem tuším A75 a Olympusem -760. Zrcadlovka fotila krásně..jak jinak:) Taky Canona jsem milovala.. sice byl těžší, 4 baterky, ale fotil krásně, bohužel se lehce "otloukl".. Poté jsme dostali ten Olympus a to je děs.. Fotky nic moc myslím, ale daleko horší to je z výdrží dvou nabitých tužkových baterií, nevydrží ani dvě hodiny.. Proto mi byl doporučen foťák na nabíjení.. jako mobil..pry je to lepsi (?)
Kdybych mohla, koupila bych si nejakou nabušenou zrcadlovku a ještě i dva kompakty..jeden mini na večer a druhej vymakanější na cestování:) ale bohužel jsem chudá studentka:) proto ani cybershot od sony:) kterej je teda úžasnej:) si nemohu dovolit:,(
Požadavky tedy jsou:
Chci: lehký malý hezky "stylově" vypadající kompakt do kabelky hlavně na večerní focení,ale aby fotil i přes den - vhodný na cestování
Cena: 4000-5000Kč, 6 max..
Značka: nechci olympus /kvuli té špatné zkušenosti/ jinak je mi to skoro jedno.. ráda bych byla věrná canonu,ale nevim zda photoshot anebo ten ixus.. Taky se mi celkem zamlouvá ten LUMIX od panasonicu.. z doslechu se mi moc neosvědčily spíš nefoťácké značky.. HP, Benq? nebo nějaké další.. i když ten panasonic kupodivu jo..