No, na jiných fórech mi vřele doporučovali ke "skenování" dokumentů třeba Canon A510 nebo A520 ( z hlediska cena/výkon ),ale prý na toto stačí i levnější kompaktíky. Dále mi radili abych, raději investoval peníze do digitálního foťáku pro tento účel.
Z vlastní zkušenosti vím, že skener je na oskenování pár stránek, ale na objemnější dokumenty je k ničemu ( tedy jestli u toho nechcete prosedět hodiny a hodiny ) - a to nemluvím o skenerech za 2000 Kč!!!
Takže jedním kladem je tedy rychlost ( umístit do stativu a pak už jen stačí obracet stránky ).
Co se týče možnosti skenerů převádět text ( OCR ), tak je to většinou taky nepoužitelné - tedy zase pokud se s tím někdo něchce opravovat.
K závěru musím říct, že jste mi svými odpověďmi docela zamotali hlavu. Ale každý názor se cení

, těším se na další.