Where the Photo Industry is Going in Five Years: A Talk With Manufacturers About How They Envision the FutureVšetci výrobcovia sa zhodujú na tom, že budúcnosť je v spolupráci bezzrkadloviek a mobilov.
Sony: bezzrkadlovky poskytujú iné výhody ako mobily (teda pre iných spotrebiteľov)
Mobily zmenili proces s fotkami a to je výzva výrobcom prispôsobiť sa tomu.
Olympus: v dnešnej dobe sa výhody bezzrkadloviek ešte viac prejavujú
(prenositeľnosť, EVF, jednoduchosť používania, konektivita)
Samsung: lepšia technológia snímačov dovoľuje vyššiu citlivosť, presnejší AF, vyššiu rýchlosť, 4K video, čo má vplyv na novú generáciu tvorcov. Očakávajú už aj konektivitu.
No foťák aj tak zostane foťákom a mobil mobilom (hybridy sa moc neujali).
Tenba (výrobca príslušenstva): foto príslušenstvo sa bude zmenšovať.
Pre väčšinu už nie sú potrebné "full-size pro bodies".
Panasonic: video je dnes už rovnako dôležité ako fotky
Canon: sa zameriava na tých, ktorý požadujú kvalitné fotky.
No treba vysvetliť výhody foťákov s väčším snímačom, možnosťami vyššej citlivosti, WiFi, NFC, ...
FujiFilm: fotografický priemysel sa vyvíja a spotrebitelia si hľadajú tú svoju značku.
Treba nielenže plniť ich priania, ale aj viac (preto poskytujú firmwary aj na staršie modely); navyše je dôležitý aj dizajn.