Kompakt co se vyrovna zrcadlovce

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Mipal 20. 11. 2014 01:14

Zdravim, jsem ve foceni laik ale stavajici Panasonic Lumix DCM07 uz nebere karty a poohlizim se po necem jinem a posunuti v kvalite snimku smerem vyse je nutnost (libi se mi fotky od zrcadlovek)
Nejrpve me napadla levna zrcadlovka, pak neco ve stylu Olympus E-PM1...
Nevim skutecne jakou znacku. Cenove kdyz neco vyjde za 5000 - 9000 Kc budu rad , v pripade zrcadlovky do 14000 Kc . Ale myslim, ze i nezrcadlovka me ocekavani o kvalite fotek splni...
Foceni deti , priroda , nejaky lepsi zoom neuskodi. Fotky dale v PC neupravuji.
Poradte prosim jakym smerem se vydat , konkretni znacku a model nejlepe , pripadne jaky objektiv by nebylo na skodu prikoupit...
diky
Amater s Nikon D5300 18-55mm VR II
Mipal
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bob222 20. 11. 2014 06:45

Ak nechceš nič robit s fotkami v pc, tak doporučujem bezzrcatko olympus. Jpg z nich padajú velmi slušne použitelné.
Napríklad epm2 s dvomi objektivmi v sete.
Inak kompakty čo sa vyrovnajú zrkadlovke existujú, ale zoom u nich moc nehľadaj. A cenovo sú tiež mimo rozpočtu.
bob222
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Mipal 20. 11. 2014 09:56

Podle recenzi vypadá kvalita fotek zmíněného Olympus e-pm2 velmi dobře...
Akorát škoda, že nemá zabudovaný blesk, je to takové nešikovně řešeno, na nějakou momentku doma než nasadim blesk tak bude po všem...
Ještě něco v kvalitě fotek jako tento kompakt akorát trochu lépe řešeny, třeba v testu se jim zdálo málo tlačítek a absence posuvného kolečka... Což nevím mě taky bude nejspíše chybět...
Další tipy ? :)
Mipal
Návštěvník

Odeslat příspěvekod T-Lama 20. 11. 2014 10:51

S tím bleskem... sotva bych našel důvod nemít ho nasazený pořád, pokud bych blýskal častěji. Což zase při velikosti blesku a jeho možnostech použití bych si asi dvakrát rozmyslel.