Jaký fotoaparát na noční focení koncertů a hudeb. festivalů

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Mukarin 4. 8. 2013 23:49

Jaký by byl asi nejvhodnější model (set), který mi obstojně poslouží při focení koncertů/hudebních festivalů? Nejraději bych se vešel do 12000,-, ale pokud bude mírně nad, snad bych to i přežil. Jsem téměř začátečník.
P.S.: Omezení pro návštěvníky netřeba v tomto případě řešit, nenavštěvuji monstrózní komerční akce, nebo mám "fotopass"
Naposledy upravil Mukarin dne 5. 8. 2013 01:47, celkově upraveno 1
Mukarin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pan cukrář 5. 8. 2013 01:28

tak urcite zalezi na tom, jak moc vazne chces takovehle akce fotit a jake tedy akce navstevujes. Zalezi na svetlech na podiu. Treba undergroundovou legendu Nevidim nenafotis prakticky nicim..:-) Na vesnicke tancovacky s mizernyma svetlama je treba aparat, ktery malo sumi a k tomu kvalitni svetelne sklo, ale to vysoce prekracuje tvuj limit. Na kvalitne nasvicenych koncertech , kde uz vetsinou potrebujes i fotopass se chytis prakticky s cimkoliv. Ale abych te jen neodrazoval. Zacinal jsem po klubech fotit s Canonem 10d a starou manualni padesatkou z praktiky.. Nebyla to zadna hitparada, ale pro zacatek fajn. Dnes bych volil asi bazarovou zrcadlovku napr. C 40d a k tomu pevnou 35 nebo zakladni svetelny zoom od tretiho vyrobce. U toho je treba se jen smirit s pomalejsim ostrenim. Rozhodne zapomenout na blesk, to je jako mit na triku napis DEJ MI PRES HUBU.
pan cukrář
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomasotc 5. 8. 2013 08:18

Dle meho zalezi co to ma byt za koncert/festival. Pokud neco vetsiho, kde byva stage tak 1,8m nad zemi, tak uz je i ta 35mm malo, v klubu fotivam bezne 35mm/1.8 a kvalita dostatecna. A to tam je mizerne osvetleni.