Koupě fotoaparátu - info v tématu

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod popape 30. 5. 2012 11:05

Ahoj,
pročetl jsem si zdejší témata a nenarazil na podobný "problém". Ve fotoaparátech se prakticky nevyznám. Máme doma akorát obyčejný kompaktní fotoaparát, který je už nějaký ten rok starý. V poslední době dost fotím a poznávám, že tento mi již nestačí...

Co fotím?
- nejvíce: jelikož chodím různě na koncerty, akce s přáteli apod. rád si dělám fotky "na památku", k tomuto foťák využívám asi nejvíce
- pak také různě objekty, které mě nějak zaujmou (přes budovy až po například zvířata - tzn. věci větší i menší)

Jaký fotoaparát?
Jelikož jsem laik, je mi to v podstatě jedno, spíše jde o finance, určitě se nechci ve fotografování úplně "hrabat" proto bych asi ani nepotřeboval zrcadlovku, také proto, že do fotoaparátu bych rád investoval +/- 4-5 tisíc. Určitě mi nevadí hmotnější a větší fotoaparáty ba právě naopak, raději bych možná i nějaký větší, ať je za co chytnout.
Určitě by mě také potěšilo kvalitní video.

Nevím, zda v této cenové relaci je možné nějaký vhodný a kvalitní fotoaparát vybrat, přece jen 4-5 tisíc není moc. Přesto budu rád za vaše tipy, názory, nápady :)

EDIT: cena zvýšena na 7-9 tisíc
Naposledy upravil popape dne 30. 5. 2012 22:01, celkově upraveno 1
popape
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ggrand 30. 5. 2012 11:17

Dyť tu máme vlákno, kde se řeší foťák do 5k Kč.
ggrand
Návštěvník

Odeslat příspěvekod popape 30. 5. 2012 11:40

to myslíš např.
viewtopic.php?f=209&t=1166888
viewtopic.php?f=209&t=1164279
viewtopic.php?f=209&t=1164264
?
zde uživatelé nejsou konkrétní, to mi moc nepomůže, já to právě více rozepsal, aby mi někdo případně poradil
popape
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ggrand 30. 5. 2012 13:19

Tohle jsem měl namysli : viewtopic.php?f=209&t=1166995&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Docela výživné. Za 5k nejde vymýšlet zázraky. Ultrazoom za 5k rovnou vynechej,nemá to cenu.