Canon vs. Nikon? Co koupit do max. 17tis. Kč?

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod pepelos 3. 8. 2010 19:06

Zdravím,

chci se zeptat, jak je to s momentální nabídkou v této cenové relaci, jsem velkým amatérem, ale zároveň i nadšencem pro fotografování, kterému bych se chtěl více věnovat (focení zatím jen s kompakty apod.). Chtěl bych vědět, zda-li je perspektivnější si koupit Nikon nebo Canon (hledisko levnějších komponent, popř. větší spektrum objektivů a příslušenství). Do této doby jsem opravdu pokukoval po Nikonu D5000 s nějakým kitem. Prosím jaký je nejlepší objektiv v poměru cena/výkon/flexibilita (focení slušného makra, ale zároveň i krajinek, portrétů apod.)? Moc prosím za odpovědi a rady, jsem v zrcadlovkách velký laik.

Předem děkuji za odpovědi!!
--- Přeji hezký den! ---
pepelos
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pufko 3. 8. 2010 19:35

Já si myslím že rovnakých tém , kde je to prebrané aj do detailov je tu viac... Ale za 17000,- zabudni na MACRO
pufko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod player 3. 8. 2010 22:17

Pojem flexibilni se primo vylucuje u objektivu, ktery ma fotit makro. Zadny setovy objektiv makro nefoti. Muselo by se to obejit nejakyma predsadkama, mezikrouzky a nebo jej nasadit reverzne.

Solidni zaklad muze byt Nikon D5000 + objektiv 18-105mm, ale ten zacina s cenou ne na 17, ale na 18 tisicich Kc novy.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
player
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tom4-8 4. 8. 2010 02:44

No, D5000 je vážně super za ty prachy a když se bavíme o levných sklech, tak například seťák od NIkonu s rozsahem 18-55 je lepší, než ten samý od Canonu.
Tom4-8
Návštěvník

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 4. 8. 2010 07:35

D5000 + 18-105
_DAVE_
Návštěvník

Odeslat příspěvekod irmo 4. 8. 2010 11:13

do 17 tisic canon/nikon ...., hmm tazko teda nic rozumne ak sa tam maju vojst aj doplnky.