Jaká DSLR C 550D, 500D, 450D nebo N D5000?

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Jurcax 9. 5. 2010 22:14

Potřeboval bych poradit s výběrem zrcadlovky, posledních pár dnů se tím probírám ale nejsem z toho uplně moudrý. Výběr modelů a setů s objektivy je více než velký. Zaměřil jsem se na Canony 550D, 500D, 450D a Nikon D5000. Nutno podotknout že jsem v oblasti DSLR nováček, můj současný přístroj je Panasonic FZ-15. Focení mě ale chytlo a chtěl bych se tomu věnovat více s lepším přístrojem. Fotím hlavně architekturu, města, přírodu, makro, krajiny a občas párty. Video výhodou, ale není uplně podmínkou. Chtěl bych se vejít do 25k Kč s už slušným objektivem (objektivy).
550D mi přišel ideální, ale už těsně přes limit. Proto jsem se zaměřil na 450D, ale jako o generaci starší přístroj mu vytýkali pár neduhů. Pak jsem objevil 500D ale tam nevím jaký je vlastně rozdíl mezi ním a 550D, poradíte? nakonec jsem našel i Nikon D5000, tam je super displej, ale zase chybí motorek AF v těle - nevím jak moc je to problém...

Co byste doporučili a s jakými objektivy?
Sety 450D: http://www.fotoskoda.cz/eobchod/default ... &fc=6&po=0
Sety 500D: http://www.fotoskoda.cz/eobchod/default ... nazev=500d
Sety 550D: http://www.fotoskoda.cz/eobchod/default ... &fc=6&po=0
Sety Nikonu D5000: http://www.fotoskoda.cz/eobchod/default ... p=1&pa=1-4

Díky
Jurcax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pufko 9. 5. 2010 22:43

Tebe vyhovie každá jedna DSLR , ku ktorej budeš potrebovať adekvátné sklá. A v tom je tvoj najväčší problém - s rozpočtom do 25000,- sa donho nevojdeš ani keby si čo robil...
Čo myslíš pod pojmom
Jurcax píše:Chtěl bych se vejít do 25k Kč s už slušným objektivem (objektivy).
pre mna slušné znamená, nie setové...
Na krajinu či architektúru budeš potrebovať asi niečo širšie ako 18mm, na macro zasa MACRO objektív a na párty by to chcelo niečo svetelnejšie (stačilo by aj to MACRO) a samozrejme ext. blesk...