Koupit SONY A200W jako první zrcadlovku?

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Gooorila 17. 11. 2008 20:51

Zdravím
Přiznávám se, že je fotografování pro mne pouze okrajová záležitost, přesto uvažuji o nahrazení mého staršího a dosluhujícího kompaktu zrcadlovkou.
Nejsem fotograf, kterého láká focení jako takové (myšleno jako vášeň a koníček, takže se nechystám na krajinky, nebo makrofotky a podobně), chci fotoaparát na focení obyčejných zážitků, jako návštěva s dítětem v ZOO a podobně.
Samotný kompakt již nechci a rozhodoval jsem se mezi větším digitálním fotoaparátem (mnou špatně označovaným jako kategorie ultrazoomy) a digitálními zrcadlovkami. Prakticky všichni mě přesvědčovali k nákupu zrcadlovky a také mě přemluvili, přestože jsem řešil, zda koupím vyšší třídu digitálního fotoaparátu, či za stejnou cenu nejnižší třídu zrcadlovky, takže jsem nyní v situaci, kdy vybírám model, jaký zakoupím a doufám, že se nezačnou vyskytovat názory, že se mám na zrcadlovku vykašlat a jít do lepšího digitálu :o).
Samozřejmě jsem si přečetl spoustu podobných diskuzí zde, kde se často vyskytují tipy na model od Canonu. Osobně jsem uvažoval o Canonu EOS 1000D, který je ale mimo mou finanční hranici, kterou jsem si určil (našel jsem cenovou relaci cca 12 000,- za tělo, objektiv a 4GB kartu. Musel bych určitě dokoupit ještě nějaké pouzdro a s poštovným se budeme pohybovat na částce 13 000,-). Proto jsem se koukal na modely fotoaparátů začínajících na hranici kolem 10 000,- a narazil jsem na set SONY DSLR A200W + dva objektivy + 4GB karta + Brašna (http://www.fotoskoda.cz/eobchod/p4011369-cz-sony-dslra200w-+-dt1870-+-75300-+-cf4gb-+-originalni-brasna-sony-zdarma!, což mi připadá jako dobrá nabídka. Sice jsem moc SONY nechtěl, ale předpokládám, že v této ceně bude výběr zhruba nastejno.