
Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz
TA píše:no ak zaplatí dopredu bankovým prevodom, tak kde je problém?![]()
no ale to je pěkně hloupéLocutusSK píše:TA píše:no ak zaplatí dopredu bankovým prevodom, tak kde je problém?![]()
Oni si ale nepýtaju tvoje bankové údaje, aby ti zaplatili, ale aby si od teba nejaké tie peniaze stiahli. Ja som v Írsku a tu dáš, povedzme mobilnému operátorovi, číslo tvojho účtu a on si v pohode stiahne z tvojho účtu peniaze, nikto z banky ti nezavolá, že či si to povolil, nič nemusíš v banke podpisovať, len dáš číslo účtu a máš po peniazoch.
Ondrej Bobek píše:
Dear Ondrej ***,
Congratulations ! This acknowlegdgement sets forth certain terms upon which Mrs Nattalie Perry is interested in acquiring some Items and he paid the Total Amount of {1440.00Euro}
Below-Are The Noted Name And Bank Account There In.
Your Payment has been Processed Sucessfully on your behalf and it remain the final process to Transfer your money into Your Bank Account, but before this we will need the EMS SPEED POST/DHLExpress Shipment Service Tracking Number of the item before we can activate your bank account.
Please do allow 24 to 72 hours to activated your bank account after verifiying the shipment of the item to the buyer.
This is how we work things out here,Concerning the payment For Goods and We do hope you will understand us well and Comprehend with us about our form of payment to Secure both the buyer and seller interest from any Type Of Risk and Fraudulent Practices that is Very Rampant Through Online Transactions.
LocutusSK píše:Oni si ale nepýtaju tvoje bankové údaje, aby ti zaplatili, ale aby si od teba nejaké tie peniaze stiahli. Ja som v Írsku a tu dáš, povedzme mobilnému operátorovi, číslo tvojho účtu a on si v pohode stiahne z tvojho účtu peniaze, nikto z banky ti nezavolá, že či si to povolil, nič nemusíš v banke podpisovať, len dáš číslo účtu a máš po peniazoch.
duves píše:LocutusSK píše:Oni si ale nepýtaju tvoje bankové údaje, aby ti zaplatili, ale aby si od teba nejaké tie peniaze stiahli. Ja som v Írsku a tu dáš, povedzme mobilnému operátorovi, číslo tvojho účtu a on si v pohode stiahne z tvojho účtu peniaze, nikto z banky ti nezavolá, že či si to povolil, nič nemusíš v banke podpisovať, len dáš číslo účtu a máš po peniazoch.
No to je choré. V podstate na slovensku niečo podobné neexistuje. A to máme dojem, že sa máme čo učiť. Od "západu". Bordel prichádza stade.
LocutusSK píše:Oni si ale nepýtaju tvoje bankové údaje, aby ti zaplatili, ale aby si od teba nejaké tie peniaze stiahli. Ja som v Írsku a tu dáš, povedzme mobilnému operátorovi, číslo tvojho účtu a on si v pohode stiahne z tvojho účtu peniaze, nikto z banky ti nezavolá, že či si to povolil, nič nemusíš v banke podpisovať, len dáš číslo účtu a máš po peniazoch.
http://www.etrend.sk/osobne-financie/moje-pravo/nigerijske-e-podvody-pokracuju/37447.html
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků