pemar píše:Mne by zajímalo, jaký mají ostatní workflow a jaký mají hardware.
Já začínám v DxO, globální úpravy, často/většinou i nějaký globálně-lokální (zesvětlení tmavších postav/obličejů, ztmavení oblohy, ...), občas použiju nějakej preset z FilmPacku nebo NikCollection, výjimečně pak výstup jako .dng a kvůli stažení přepalů to projedu ještě šoupákem světel v CR z PS6. Jinně látunev (dívám se, co to ze mě vypadlo, a popravdě nevím, co tím chtěl básník říct...
), pak výstup jako 16bit tif a šup s tím do PS(6) kde to projedu pár globálně-diferencovanýma úpravama, případně nějaká retuš obličeje nějaká cílená úprava (většinou nebe), doostřit, často (jemně) ovinětovat a šup s tím ven. Archiv v 16bit tifu, na net samozřejmě pak ještě (v ZPS14) zkonvertuju do jpg, zmenším, doostřím. Plus v ZPS po dodělání celé složky fotky popíšu (+ dříff GPS, dneska to dělám hned ve foťáku přes OlyTrack) a přihodím nějaký klíčový slova. Ufff!!
Konfigurace:
AMD ryzen 3600
MSI B450 TOMAHAWK MAX
HyperX Predator 32GB (2x16GB) DDR4 3200
ADATA SSD XPG SX8200 Pro 1TB - systém
Crucial MX500 2 TB - data
MSI Gaming Nvidia gtx1650
DxO, včetně DeepPrimu (neskutečná věc), na tom jede, narozdíl od dřívějška, velmi svižně.