Nechápu, že ses chytl zrovna tohoto. Já jsem samozřejmě kartu v průběhu objednávky znovu zadal, ale když na závěr odešlu objednávku, eshop kartu nepoužije. Místo toho mi poděkuje za objednávku a sdělí, že "se čeká na ověření objednávky". Na mě to pak působí, že mám zaplaceno (jen je mi trochu divné, že jsem plabu kartou nemusel potvrdit v mobilní aplikaci), a že ověření je na straně obchodu (dostupnost, jak to bývá v některých shopech s rychlým obratem, žádost o potvrzení platby kartou mi tedy do aplikace může přijít později). Email ve schránce žádný, tak asi jim to trvá. Za hodinu nebo víc (v létě to bylo půl dne) přijde zmíněný nemožný e-mail v němčině. Je v něm odkaz na potvrzení objednávky (tedy potvrzení z mé strany, a ne obchodu, jak jsem poprvé pochopil jejich vzkaz). Kdy na něj kliknu, potvrdím objednávku a jsem přesměrován opět na stranu s ověřením karty, kterou jsem již viděl v průběhu objednávky. Na straně nejde nic dělat. Zkusím reload stránky, objeví se další odkaz, je v němčině a není skoro vidět (v normálním eshopu svítí velký čudl Zaplatit, který nemůže nikdo minout)... Nakupoval jsem v desítkách různých e-shopů a v každém jsem věděl, v jaké fázi procesu jsem a zda mám zaplaceno. Hravě a bez přemýšlení. A hlavně v nich jde zaplatit hned a ne až přes e-mail za půl dne a ještě přes rozbité přesměrování.
-- 28. 11. 2023 21:46 --
...Proces jsem nakonec zvládnul, ale mám plné pochopení, když někdo tvrdí, že mu nejde zaplatit, protože kroky jsou jiné než jinde a navíc přes nepřehlednou grafiku.