Mě se to celkem líbí - hlavně teda ty fotky, grafické provedení už je horší. Taky přidám několik postřehů:
- asi by bylo lepší kulatý prkýnko, takto je tam hodně dotyků - obdélník napasovaný do obdélníku
- chápu, že řezník chtěl ukázat celé balení párků, ale jestli to má být na A4, tak každý jednotlivý párek bude dost malý.
- zrušil bych stíny a zrcadlení písma, to tam přidává přidává jen vizuální chaos. Tyto efekty se používaly v 90. letech, kdy všichni byli hotový z toho, že to SW umí.
- zavření loga do obdélníku se stínem, to je úplně špatně. Kolem logotypu má být místo, aby logo vyniklo
- text je nacpaný ke kraji
- celkově by to chtělo graficky líp zpracovat. Pomohla by kombinace světlých a tmavých ploch (např. tmavý pruh záhlaví, tmavá cenovka). Takto je celý leták šedo-červený a jednotlivé prvky splývají dohromady.
- Obdélníků se zakulacenými rohy je tam nějak moc - obdélníkové prkýnko v obdélníku s obdélníkovou cenovkou navrch
Je dobrý se inspirovat od profíků. Např. leták Kauflandu - žádný orámování fotek se stíny, žádný zrcadlení písmen, vizuální zdůraznění toho, co je důležitý. Maso zabírá celý prkýnko, aby v té velikosti bylo co nejlíp vidět.
✔️ Galerie pro fotografy zdarma:.. http://_Story_Show_Gallery_.flor.cz