Tady prece neni diskuze o kvalitnich skle, stredoformatu a nejakym vymazlenym foceni. Tady jde o to, kam odejde 85-95% zakazniku. Je situace z roku 1950 kdy konaci kteri svazi porazeny kmeny z lesa k nadrazi diskutuji jakou ma obor budoucnost. Ten co rika, ze ve slozitem terenu je kun nenahraditelny ma pravdu, diskuze je ale taky o tom, kolik konu budou mit lesaci ve stajich. Voni tam totiz maj spis lakatose a kdyz je to fakt blby, nekde je polom, tak si najmou silence na OSVC co ma kona a umi s nim stahovat. Neverim, ze v roce 2020 bude nektery rodic fotit besidku DSLR na neco jako je dnes Canon 600D nebo jak se ty modely jmenujou. Mozna ze ji ale bude mit ta fotografka co chodi na MDZ fotit do skoly, to snad mozna jo.
-- 8. 4. 2014 11:18 --lukas_highenergy.cz píše:Radek71 píše:Doufám že také vnímáte rozdíl mezi pasivním využíváním nečeho, třeba skříně z masivu, a něčím, kde něco generuješ, někdy až skoro kereativně..
Problém je, že naprostý většině uživatelů/kupců fototechniky neslouží foťák na tvorbu něčeho kreativního, ale jako obrazový záznamník toho, co se stalo a co zažili. Žádná větší tvorba nebo radost z práce s foťákem tam neni. Vyndám, cvaknu, sdílim.. A od toho se taky odvíjí poměr cena/kvalita, který jsou ochotní zaplatit, aby byli spokojení.
To ano, ale u neceho co tvoris mas pasmo 0% - 100% kde se to muze pohybovat. Muzes to nejak ovlivnit a muzes to resit. Napriklad proc je cela fotka cerna a co s tim. I kdyz jenom delas zapisnicek. Kdyz mas v ruce hnojivo, zahradu, sazenice tak je prostor neco na zahrade resit, byt uplne zakladne. Ma smysl koupit neco trochu lepsiho, protoze s tim budes neco delat.
Proti tomu je nakup larisy trochu jiny level.