BigglesO27 píše:...to všechno jsou kecy v kleci, který jen zabedněnej idiot neprohlídne.... Prostě se smiř s tím, že jsi směšnej....Jenom tu ostaním nadáváš ... jen idiot věří přesně opaku oné oficiální stránky věci...
No, kdo tu druhym nadava, je z vyse citovaneho zrejme, tedy urcite kazdemu, kdo neni onim idiotem.
BigglesO27 píše:Jo a třeba letadlo jsem viděl po "malým" požáru na vlastní voči, člověče, zbyde z něj de facto jen mastná skvrna a pár pevnějších kusů...stačí jen aby hasiči nebyly na místě hned...
Ale to je klidne mozne, takovy vetron schori jak kulnicka na drivi temer beze zbytku. Horsi uz to bude u B767/757 s dvema ocelovo titanovymi motory, oops
BigglesO27 píše:už ti chybí jen rozprašovat kolem sebe octovou vodu proti chemtrails a chlastat vlastní moč pro zdraví...
Zapomnel si na Elvise a Hitlera, kteri stale ziji, vid? Protoze kazdy, kdo zpochybnuje pad WTC, logicky preci stoji za uplne vsema "konspiracnima teoriema", co koho napadnou. No, pokud si se chtel nakrasno shodit a odkopat se, tak presne touhle zaverecnou poznamkou se ti to dokonale povedlo

Mikeczcz píše:Neboj ironii chápu, ale pokud se takhle blbě ptáš, tak zjevně netušíš co to tuhé těleso je. Už ses doučil? Co inerciální vztažná soustava? Už víš, nebo tady budeš argumentovat jiným totálním nesmyslem?
Nejsmutnější je, že jsi sem přišel lidem otevírat oči a přitom ses jenom pohnul z jednoho stáda do druhého, protože papouškuješ každý nesmysl, který ti někdo předhodí.
Porad nic? To jsem netusil, ze muj jednoduchy priklad bude pro nekoho, kdo se ohani "inercialni vztaznou soustavou", neprekousnutelne sousto, kteremu se bude vyhybat opakovane jako cert krizi

Uspesne dorovnavas Milanka.
Tak znova:
Jak je mozne, aby vrchnich cca 15 pater WTC2, ktera se behem pocatku jejich borceni vyosila - tedy zacla padat na stranu, znicilo na prach spodnich cca 85 pater, ktera nebyla nijak poskozena, mela vyrazne silnejsi konstrukci a to cele behem cca 10s (volny pad by v tomto pripade byl 9,2s), navic s pozorovanym zcela symetrickym prubehem kolapsu zbyle casti budovy?Zdalipak docent Nemec vi, co je to inercialni vztazna soustava...
doc. Ing. Nemec CSc. píše:Zpráva přišla s tím, že vlivem žáru se ohnuly stropní nosníky, odtrhly se od sloupů a začaly padat. Samozřejmě když spadne několik stropů na další strop, tak ten se také odtrhne a také padá, protože protože každý ten strop je dimenzován jen na svoji váhu a užitné zatížení. Takže tento mechanismus pádu by teoreticky mohlo nastat, nazývá se to palačinkový efekt (pancake effect). Ale jádro budovy, kde je 57 mohutných sloupů zhruba 135 x 70cm o tlouštce stěn až 10 centimetrů, a žádné stropy tam nejsou, jen výtahy a schodiště, by zůstávalo stát. To ovšem nebylo pozorováno. Takže tato teorie byla v rozporu s tím co jsme všichni viděli. To si uvědomili zřejmě i autoři, tak přišli s druhou teorií, že v patrech kde byl požár, v důsledku hoření leteckého benzínu došlo k změknutí oceli, došlo k vybočení sloupů a horní část nad těmito patry začala padat a svoji kinetickou energií drtila všechno co je pod sebou. Ovšem na první pohled i tato teorie má v sobě rozpory, jako by nebyl brán v úvahu třetí Newtonův zákon, který nám říká, že jestliže těleso A působí na těleso B nějakou silou, tak těleso B působí na těleso A stejně velkou, ale opačnou silou. To znamená, že nemůže nastat to, že horní část by drtila to co je pod ní a sama zůstala neporušená, právě naopak, ty horní sloupy jsou tenčí než ty spodní, tak samozřejmě by se ta horní část rozdrtila dřív a to bylo také pozorováno. Pak padaly už jenom trosky a dokonce jak jsme viděli z těch videí, tak velká část hmoty padala do strany, čili už vůbec spodní sloupy nezatěžovala. Přesto ta budova padala rychlostí jen nepatrně nižší, než je rychlost volného pádu.
Stejne to byli ale borci ti kluci arabsky. Sice nezvladali pilotovat kloudne ani malou cessnu (dle tvrzeni jejich instruktoru), o jejich nastupu na palubu onech 4 letadel neexistuje jeden jediny dukaz, ale s B767 vymrskl jeden z nich takhle brilantni zvednutni v rychlosti 546mph (zdroj: NIST). Coz je sice rychlost daleko za hranici konstrukcnich moznosti B767, ale to nevadi, NIST rika, ze to tak bylo, tak je to pravda pravdouci a kazdy, kdo o tom pochybuje, zaslouzi byti zesmesnen a nazvan idiotem
