Autor |
Zpráva |
Allien driver
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 21. 1. 2020 15:39 |
|
|
Návštěvník |
|
BigglesO27 píše: To bezpochyby - třeba dement by se místo pohybu sítí mohl leda cukat pod sítí...Tak na to mysli, až budeš zase psát sra.čky a šířit nesmysly. Svoboda (i ta projevu) jde ruku v ruce se zodpovědností. A zjevně jsem se trefil - jak překladem, tak diagnózou (což pochopitelně nemáš šanci/schopnost pochopit). Už jen proto, že opět chybí v tvém příspěvku jakákoli relevantní FAKTA. Tak jo, jdeme jsi porovnat tvé (sorry,použijem tvoj slovník) "sra.čky a nesmysly" s faktami po niekoľkých mesiacoch:BigglesO27 píše: Postupy nejsou nebo žádné neznáš? V prvním případě se fatalně mýlíš, v druhém netuším, proč máš k tomu (nehodám) touhu se vůbec vyjadřovat. Jaké jsou postupy pro piloty? A znovu opakuju, že postupy pro ztrátu automatického trimmu stabilizátoru JSOU tak ako som napísal "postupy žádné" alebo lepšie s "žádným" účinkom: Stabilizace MCAS se měla aktivovat jen ve velmi vzácných případech, kdy letoun nepatřičně stoupal. Boeing se tedy dohodl s úřady, že systém nemusí uvádět v manuálu pro pilotyPodle listu se posádka etiopského stroje řídila postupem, který doporučil po pádu jiného stroje 737 MAX-8 v říjnu v Indonésii výrobce a schválil ho americký úřad pro letectví FAA. Ve chvíli, kdy systém MCAS, jehož úlohou je zabránit přílišnému zvednutí nosu, které by mohlo vést ke ztrátě vztlaku, nasměroval letadlo k zemi, posádka ho odpojila. Přesto se jim nepodařilo zabránit katastrofě.BigglesO27 píše: Znáš průběh obou katastrof (myslím výsledky vyšetřování, nikoli výkřiky z "Blesku")? áno, sú známe od 25. října 2019: Devět chyb, které vedly k pádu letu Lion Air 610. Podle závěrů vyšetřovatelů KNKT přispěly k havárii tyto faktory a skutečnosti: Při návrhu a certifikaci Boeingu 737 MAX se vycházelo z předpokladů o reakci posádky, které se ukázaly nesprávné Na základě nesprávných předpokladů a neúplných informací bylo schváleno, aby systém MCAS závisel jen na jednom AoA senzoru Systém MCAS závisel pouze na jednom senzoru, což jej činilo náchylným k chybám Informace o systému MCAS nebyly v manuálu ani v informacích pro piloty, což ztížilo reakci pilotů na splašený MCAS Upozornění na nesouhlasná data ze senzorů (AOA DISAGREE) nebylo správně zprovozněno, a tak se toto varování neobjevilo Senzor AoA, který byl do letadla nainstalován, byl špatně kalibrovaný, a kontrola tuto chybu neodhalila Vyšetřovatelé nemohli ověřit správnou instalaci senzoru (chybí záznamy). Během instalace nedošlo k odhalení chyby. Neúplné záznamy v přehledu oprav vedly k tomu, že posádka se nemohla poučit z problémů, které se vyskytly během předchozího letu letadla Velké množství varování se pilotům zobrazilo naráz a nebylo možné je efektivně zvládnout. Bylo to způsobeno obtížností situace i chybami, kterých se piloti dopustili při komunikaci a vyhledávání v manuálu. Tyto chyby se už předtím objevily při výcviku. Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... anicni_khaBigglesO27 píše: Data bere (momentálně) vždy z jednoho AOA (to není z jednoho, ale z jednoho pro každý let) - jaký to má vliv?
Katastrofický, to Boeing vedel dávno pred nehodami a takto vlastne ako som napísal vedome zabil viac ako 300 ľudí, viď články: https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/o- ... agresivne/https://www.novinky.cz/zahranicni/ameri ... x-40298513BigglesO27 píše: Problém je jednak v nedostatečný vycvičenosti Co bezpochyby podcenili je výcvik zaměřený konkrétně na MCAS, zvláště pro méně celkově procvičené Já bych spíš žaloval etiopce a Lion za to že škudlili na žárovce (viz i tebou postovanej článek) a mizerně vycvičili svoje piloty.
Zcela chybný závěr moudro, jak je patrné z výše uvedeného a taky co zjistili i mezinárodní vyšetřovatelé: firma Boeing předpokládala, že piloti budou reagovat během několika sekund na chybně aktivovaný systém MCAS piloti přitom nevěděli o MCAS a v manuálu o něm nic nebylo úřad FAA delegoval velkou část certifikace na firmu Boeing Boeing změnil parametry systému MCAS, aniž by to dal vědět pilotům nebo FAA Boeing neměl varování o rozcházejících se informacích ze senzorů ve všech letadlech Boeing napojil systém MCAS jen na jeden senzor Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... anicni_khaBiggles, tak ako je to s tými tvojimi sr.ačkami? Dokážeš sa z nich vykrútiť? Až nie, tak všetky tie tvoje nadávky, vulgarizmy, urážky automaticky pristanú na tebe.Na záver: BigglesO27 píše: Jo a rád bych aspoň jeden přísně tajnej systémv dopravním letadle, kterej se nenajde efektivní dokumentaci
For those who do not yet realize this, in the late 1990’s the U.S. had remote hijacking equipment installed in all civilian airliners, supposedly as an anti-hijacking measure. Bye moudro
|
|
Nahoru |
|
|
BigglesO27
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 28. 1. 2020 15:08 |
|
|
Návštěvník |
|
|
tvl, tys zas objevil "Ameriku", všechno, cos bombasticky objevil jsem popsal. To že to nechápeš a zase v tom hamtáš jen dokazuje tvojí neznalost. Ty "moudro", leda tak kokot drevený, plechom pobitý Edit: Aby ses taky něco dozvěděl. Pokud dojde k překročení určité rychlosti v určité výšce, tak ani pán bůh to letadlo nezachrání. Pozdní manuální odpojení automatiky tak už posádce neumožnilo zabránit nehodě (to je prostě fyzika - taková ta věda, co konspirátorům nejde a dost jim vadí, tak to radši neřeš). Ohledně návrhu Maxu jen tolik, že mělo sice vzniknut radši jiný letadlo, ale DVĚ alpha vanes má B737 odjaktěživa, stejně jako systém "speed trim" a "mach trim". Tenhle "nedostatek" se projevuje u Maxů výrazněji díky zrychlení reakce systému (nutnost odložit kafe a pracovat za beranama rychleji - vycvičenost). MCAS je jen a jen proto, aby si pilot "nevšiml", že sedí v Maxu (posunutí centráže) místo v NG. (Ne)vycvičenost (proto jsou např. z USA reporty o abnormalitách funkce systému a nikoli mrtví jako v Banánistánech) jde ruku v ruce i např. se signalizací (AOA disagree tablo jako optional - škudlení aerolinek nejen na výcviku, ale i na vybavení). Letecká nehoda je vždy řetězení událostí (tu křováckou údržbu (zase škudlení) taky zavinil Boeing?) a jen idiot napíše, že někdo (Boeing) někoho úmyslně zabil...nejspíš proto, aby radostně zkrachoval... Takže aby to pochopil i konspirátor, když se sejde neblbuvzdornej systém, nepříznivé vlivy (závada,atd.), zanedbaná údržba, ne zcela perfektní posádka (na konkrétní mašině Lionu už byl incident s MCAS a člen posádky situaci standardně vyřešil) a třeba vylitý kafe do piedestalu, tak prostě ten lítající krám spadne...drobná nadsázka je použita pro pochopení principu, tím chci říct, že nevím, jestli si polili kalhoty černým nebo bílým kafem A ten tajnej systém, co není v efektivní dokumentaci je teda jakej ty chytráku?
|
|
Nahoru |
2 |
|
Allien driver
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 28. 1. 2020 17:12 |
|
|
Návštěvník |
|
Akýkoľvek ďalší komentár na tvoje príspevky je už mrhanie energiou. Každý súdny človek nech si urobí vlastný záver o tvojom duševnom zdraví a o úrovni tvojej intelincie, ja som si ho urobil už po prvých tvojich príspevkoch a zúčastňoval som sa tejto diskusie s tebou len a len preto, baby pretože si mi vďačne poslúžil na dva účely: 1. ukázať ostatným na tvojom príklade ako fungujú "užitoční idioti"( nemyslím to ako urážku) napr. ako majstri demagógie, ktorí nemajú problém aj tej najväčšej hlúposti (stupidite) nasadiť gloriolu najväčšej múdrosti, 2. a hlavne ukázať tu ostatným na prípade Boeingu ako funguje napr. super demokracia u veľkého brata, kde okrem iného ľudský život (podobne ako v Rusku) nemá veľkú hodnotu. No a prečo v tomto vlákne? Pretože dvojičky a Boeing MCAS majú veľa spoločného si myslím.
|
|
Nahoru |
1 |
|
Allien driver
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 28. 1. 2020 19:15 |
|
|
Návštěvník |
|
„Múdrosť žiari a nevädne a ľahko ju uvidia tí, čo ju milujú, dáva sa nájsť tým, ktorí ju hľadajú. Sama obchádza nehodných a hľadá tých, ktorí sú jej hodní." Tak nás poučuje Kniha múdrosti, stará najmenej dvadsaťjeden storočí. .... Stupidita je najväčšia deštruktívna sila ľudského rodu.“ Stupidita môže byť vlastnosťou aj veľmi inteligentných ľudí, ktorí sú oportunisticky tak zamilovaní do svojho presvedčenia, že nie sú schopní domyslieť jeho osobné ani spoločenské dôsledky. Tejto vraj „múdrosti" chýba práve ono „učenlivé srdce", schopné rozlišovať dobro a zlo, schopné poznávať pravdu."
|
|
Nahoru |
|
|
chvd
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 29. 7. 2020 22:23 |
|
|
Návštěvník |
|
Citace: myšlení obvykle přináší logické výsledky to je ovsem naprosta nepravda
_________________ Co jsem se zde naucil: Čím více MPX nebo větší datová velikost, tím více detailů. Čím větší "dynamický rozsah snímače", tím vhodnější na focení pošmourna, zamračena. Software neprodáváný v krabicové verzi zákonitě upadá ve vývoji.
|
|
Nahoru |
|
|
BigglesO27
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 17. 8. 2020 09:37 |
|
|
Návštěvník |
|
|
Dobře, myšlení by mělo mít z následek logické výsledky (proto jsem i použil slovo "obvykle"). Pak se totiž můžeme bavit o tom, nakolik za myšlení považovat proces bez výsledků.
|
|
Nahoru |
|
|
chvd
|
Předmět příspěvku: Re: Dvojčata, Newton, fyzika Napsal: 23. 10. 2020 23:36 |
|
|
Návštěvník |
|
Dobře, myšlení by mělo mít z následek logické výsledky (proto jsem i použil slovo "obvykle"). No to je jeste vetsi nepravda. Prave ze vetsinou tedy obvykle tam ty logicke vysledky nejsou. ... A nebo "naopakopak" Prave jsou a pak tedy jsi mel naprostou pravdu. Pak se totiž můžeme bavit o tom, nakolik za myšlení považovat proces bez výsledků.Myslim, ze tohle je naprosto presne vystizeni problemu. Neboli, co to to "mysleni" vlastne je. Jakoze jestli je to proste proces mysleni probihajici u prumerneho cloveka. Nebo jestli tim pojmem mame na mysli rovnou to mysleni s automatickym predpokladem, ze to mysleni je spravne a vede k necemu pozitivnimu/logickemu/smysluplnemu. No a uz dost Ja uz to psal minule tu reakci tak trochu jako vtipek, protoze mi to proste prislo jako dobry tema na "zarelativizovani si" .. nekdo tomu mozna rika trolling, ale ja to teda negativne nemyslel.
_________________ Co jsem se zde naucil: Čím více MPX nebo větší datová velikost, tím více detailů. Čím větší "dynamický rozsah snímače", tím vhodnější na focení pošmourna, zamračena. Software neprodáváný v krabicové verzi zákonitě upadá ve vývoji.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
| |