Mluvim o A57, ne systému.. dSLT když je dobře udělaná (A55 - jakž takž, A77 a A99 - perfektní) jsou naprosto bez problémů. Sony stejně jako všichni ostatní na nižších třídách někde šetří, navíc jejich kontrola kvality je taková.. ehm.
Přijde mi, že to "někde" je v případě A57 nejspíš AA filtr. Ostatně Nikon udělal to samé s D3200 z které nikdo nedostane úplně ostrou fotku (pokud teda nesundá AA filtr). Kvalitní AA filtry jsou jako kvalitní CFA, tedy velmi drahé..
-- 22. 10. 2012 18:39 --reign píše:Ten systém je souhrn kompromisů, takže se dá říct, že špatný je. V éře kinofilmu to vyzkoušel a záhy opustil Canon, důvody jsem se nedozvěděl, ale víc než ztráty detailů bych se obával špatného vlivu na přesnost AF (vlastní zkušenost). Co si budem povídat, SLT je jenom přechodný stupeň k CSC s velkým snímačem s takovou rychlosti vyčítání dat, aby mohly nové kousky třeba do profisféry na sport
Kvůli ztrátě světla. U Canonu RT je ten poměr hodně jiný než u Sony SLT. 65% prošlo, 35% odražené do hledáčku. Jak si asi dokážeš představit, tak 35% do hledáčku není zrovna moc a 65% pro film zase pro změnu není dost. Výsledek byl, že hledáček byl kapku tmavší a film se musel používat rychlejší. Hledáček vyřešili pomocí matnic (prakticky ty super-světelné co se používají dneska běžně v dSRL). No a ztrátu světla na film nijak..
Jinak to byly dobré foťáky, brutálně rychlé na svojí dobu. Ostatně i dneska je 10 FPS docela hodně, tak si to představ v době filmu.
Nedivil bych se kdyby se k tomu někdy Canon vrátil, oni jsou dost konzervy, takže spíš než bezzrcadlovky to možná zkusí znova s SLT. Dneska potřebuješ jen trošku světla pro AF (plus jde udělat hybridní s pomocí sensoru) a EVF kompenzuje potřebu světla pro hledáček. A pochopitelně výroba polopropustných zrcátek je taky někde jinde..