od Davidof 5. 6. 2020 08:50
No - klidně mohli prostě ten produkt zastavit a přijít s novým.
Rozdílů mezi těmi upgrady je dost na to, aby se to dalo nazvat jinak - už ten Topaz AI byl velký skok.
Pokud někdo koupil Topaz a přečetl si ve všeobecných podmínkách, že výrobce se zavazuje tento produkt vyvíjet dalších padesát let a zadarmo dávat všem upgrady, tak je to podraz.
Já si toho nevšiml, moje představa o férovém obchodě je taková, že produkt se mi líbí, výrobce mi ho za dohodnuté peníze prodá a ten program mi bude správně fungovat. S tím jsem do toho šel, přiznávám se, že jsem o těch upgradech vůbec nevěděl.
Takže, pokud to bylo jasně napsáno v podmínkách, co jsme odklepli, tak to je podraz a docela se divím, že je v Americe někdo nezažaluje.
Nebo to tam není a jen to takto do teď dělali. A od teď už nebudou.
To samozřejmě může být někdo naštvanej, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Ty současný podmínky mi přijdou nadstandartně dobré, pokud ale opravdu tímto porušili jasně napsanou formulaci ve svých podmínkách (?), tak je to špatně a kdoví, co se dá čekat v budoucnu.
Takže - je to v těch podmínkách ?
https://www.zonerama.com/Davidoff/190455