Objektivní hodnocení aneb pověste Rimana

Pravidla, FAQ, náměty a připomínky

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod riman 9. 12. 2005 14:32

Byl jsem už několika lidmi na této galerii obviněn z toho, že hodnotím neobjektivně, že hodnotím pouze negativně, že se předvádím, že chytračím a ze spousty dalších věcí, jejichž výčtem nebudu zdržovat. Zkrátka, zdá se, že jsem svým hodnocením spoustu lidí naštval.

Všem těmto naštvaným bych chtěl jednak říct, že mě to mrzí, že naštvat je nebylo mým cílem, ale také to, že hodnotím podle svého nejlepšího přesvědčení a budu se snažit v tom i nadále pokračovat.

Nedělám si iluze o tom, že jsem bůhvíjak schopný fotograf, vždyť fotím sotva dva roky, ale snad mám právo na vlastní názor. (Obávám se, že v tomto oboru nic jako objektivní hodnocení neexistuje, že se jedná vždycky o subjektivní záležitost.)

A také myslím, že by názor nějakého Rimana tak nepopuzoval, kdyby bylo obecně více hodnocení a více komentářů. Asi jsem jeden z mála, kteří se snaží ohodnotit všechny nové fotky, věnuju tomu několik hodin týdně, a díky tomu je zřejmě můj hlas víc slyšet.

Všechny, kteří mi rozlobené komentáře píší k mým vlastním fotkám, tímto prosím o změnu bojiště - tady je příhodnější místo. Jestli myslíte, že něco dělám špatně, řekněte mi to. Je tu vždycky šance, že seznám, že máte pravdu a polepším se... :-)
riman
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod primar 9. 12. 2005 18:06

Ahoj,myslím ,že vůbec není pravda ,že by jsi hodnotil neobjektivně,mně to přijde právě naopak a rozhodně nemůže být naším cílem si tady hromadně dávat 9 a 10 a podléhat sebeuspokojení a nic se nenaučit o tom by ta galerie neměla být ,takže já stojím v tomhle za tebou.
primar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Trup 10. 12. 2005 23:39

Píšu to tady všude - apeluji tedy na všechny - hodnoťte, ale pokud už něco sepsujete, tak napište proč.
Konica Minolta Dimage Z3 (zatím)
Trup
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar