Kdy nahradí bezzrcátka APS-C zrcadlovky?

Obecná diskuse aneb Co se jinam nevešlo

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Pavel Breit 24. 3. 2014 16:27

Šum ano, rozdíl 1-1,5-2 EV, podle jak, kdo, kde,... :), Ostrost, no nevím, měl jsem předchůdce S (X100), kraje nebyly zrovna bomba. Jestli má X100S stejný sklo...
Pavel Breit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kozakm 24. 3. 2014 16:31

Tak jemnou a ostrou kresbu, jako leze z X-trans v X100S, jsem neviděl ani u D800E... jo, rohy nejsou ideální, ale střed je prostě bombastický.
kozakm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod HONZIK63 24. 3. 2014 16:42

Jojo, to mi teď připomělo jak sám ,generální,, Nikon manager nedávno publikoval , že není až tak důležitých 36,3 Mpx ale s jakou přesností je snímač vyroben. 8-)
HONZIK63
Návštěvník

Odeslat příspěvekod maraou 24. 3. 2014 20:04

Reditel=zamestnanec akcionaru. Pracuje podle vzorce spokojeny akcionar= jisty prijem do dalsi valne hromady ci dozorci rady. Reditel udela vsechno proto, aby tech jejich 36 MPx prodavalo lepe, nez jinych 36 MPx.

Zkusenost rika ze informace jsou spolehlive od samotnych vyvojovych pracovniku (kteri o tom samozrejme maji zakazano mluvit). Pocinaje projektovym manazerem dal uz je to zasumeno vice ci mene marketingovymi a jinymi blaboly.
maraou
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lukas_highenergy.cz 24. 3. 2014 20:50

Tak ono je to pochopitelný - ač to techničtí pracovníci neradi slyší, tak v B2C bohužel prodává z velký části marekting a různý marektingový polopravdy... V B2B a větších částkách, kde se v rámci controllingu pohybuju, je naštěstí situace o hodně jiná a je to uplně jinej svět.
lukas_highenergy.cz
Moderátor

Odeslat příspěvekod Mikeczcz 24. 3. 2014 21:02

tak v B2B to asi platí do chvíle dokud jsou to prachy jednoho člověka a pak až o tom rozhoduje víc než jeden člověk (=oddělení).
Mikeczcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Pavel Breit 24. 3. 2014 21:02

A co tzv. akvarel efekt, u x-transů běžná věc. Jak s tím se X100S vyrovnává ?

-- 24. 3. 2014 20:23 --

HONZIK63 píše:Ono se o tom tripu píše právě v duchu výměny designu u penu.
Má to být postaveno na velkém snímači a vysoce světelném objektivu.

Mě se kdysi líbil Contax G (1a2). Takže tak nějak redizajnovat ..na hledáček v těle. K tomu bych mohl mít kladný vztah. Ale co je myšleno velkým snímačem, 17*13mm ? nebo ještě větší ? Nebo třeba čtvercový, který bych bral také, třeba pro skla m4/3 ca nějakých 20*20mm multiaspekt ? A když jsme u čtverce, má svoje kouzlo, začal jsem si dělat takový menší soubor čtvercových fotek v retroladění s pracovním názvem "dvojice" (tráva, tráva, kmen, kmen..atd).
Pavel Breit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Radek71 24. 3. 2014 22:20

Teda Breit, ty 100pix nahledy dobry! Tonalne prijemny a vypada to dobre. Presne toto za mne ma smysl, ucelenej soubor u kteryho je videt, ze dotycnej premyslel. Kdo sem neco takovyho naposledy linkoval. A ctverec taky zeru. Bohuzel pri foceni zapomenu a vzdycky tak dve fotky z deseti nejdou riznout.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod maraou 24. 3. 2014 22:30

Pavel Breit píše:A co tzv. akvarel efekt, u x-transů běžná věc. Jak s tím se X100S vyrovnává ?


Netusim co je akvarel efekt, tak pocitam, ze jestli tam je, tak mi nevadi a nemuzu dokonce vyloucit, ze se mi i libi.
maraou
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bob222 24. 3. 2014 22:56

Pre mňa bol štvorec vždy náročný na kompoziciu.
Spomínam ešte z čias flexaretky, jak sa mi to všetko cpalo do stredu.
Musím si to po rokoch skúsiť. ;)
bob222
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Pavel Breit 24. 3. 2014 23:14

Marou "Netusim co je akvarel efekt, tak pocitam, ze jestli tam je, tak mi nevadi a nemuzu dokonce vyloucit, ze se mi i libi"
No mě se nelíbí, raději jsem zvolil (když jsem se rozhodoval) m4/3. Na lupení je lepší. Ukázka akvarelu (jmenuje se to různě podle kraje..) je na : http://www.stevehuffphoto.com/2014/03/1 ... x-to-date/ a je tam i porovnání stejného objektu s Oly M1.

R71 dík, a ještě bych mohl doplnit že čtverečky jsou s XZ1, EPM2 a OMD5, prostě zrovna s tím co mám u sebe.. :) . Zkusím to postupně dotáhnout na tisky a do rámečků, uvidím.
Pavel Breit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Ganec 25. 3. 2014 10:26

Čo hovoríte na novú Sony A3500?
Sony zjavne skúša CaNikon techniku: vydali seťák bez stabilizácie ("navyše" s horšou svetelnosťou a dosahom).
Zrejme chce takto zákazníkov "naučiť" za čo si priplácajú a A3000 nebola skriplená dostatočne...

(alebo si o týždeň pomýlili prvý apríl)
Olympus PEN-F a E-P5 + mZuiko 17, 45 a 75 mm F1.8, 75-300, 12-50, Sigma 30/1.4
(historická zbierka: Oly SH-2, Fuji F50fd, Konica-Minolta Z10, Casio EX-V8, Sony H20, Olympus PEN E-P1 TLK + Lumix 20 mm F1.7)
Ganec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kozakm 25. 3. 2014 11:28

Kolik může být rozdíl mezi seťákem bez a se stabilizací? 20 USD? Kvůli tomu se vyplatí vyrábět nový model?
Je to jen pro Austrálii, tak kdoví, co za tím vězí...
kozakm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ltokar 25. 3. 2014 12:40

Mozno stabilizovany setak s napisom SONY uraza domorodcov ..
A30, S45, Ixus, FZ18, K-x, E-PL1, Stylus 1, K-5iis, E-M10
ltokar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Ganec 25. 3. 2014 13:05

kozakm píše:20 USD? Kvůli tomu se vyplatí vyrábět nový model?
Canonu a Nikonu zrejme áno, inak by ich nevyrábali a neponúkali.
Zrejme je potom väčšia šanca že si ich majitelia kúpia lepší objektív...

To že je to len pre Austráliu chápem ako experiment.
Olympus PEN-F a E-P5 + mZuiko 17, 45 a 75 mm F1.8, 75-300, 12-50, Sigma 30/1.4
(historická zbierka: Oly SH-2, Fuji F50fd, Konica-Minolta Z10, Casio EX-V8, Sony H20, Olympus PEN E-P1 TLK + Lumix 20 mm F1.7)
Ganec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků