Petr Luňák píše:Opet nemam dalsich otazek
Vážený súd. Predkladám vám dôkaz 160710t1617, v ktorom vidno tieto fakty:
- 1) hoci obžalovaný Luňák o diskutovanej téme tvrdí, že nenapísal ani písmenko, v tom istom príspevku uvádza vlastnú citáciu, kde jasne vidno, že to naozaj napísal
=> je to teda notorický klamár, človek "bez chrbtovej kosti", alebo (ako sám napísal)
"bud mentalne retardovanej, nebo jen trolli a vola ze sebe dela zamerne"- 2) obžalovaný opakovane obviňuje druhých z klamstiev a "plácania blbostí", napriek tomu, že ich predvádza len on sám
=> zjavne si neuvedomuje, že tým klamárom je práve on
- 3) s obžalovaným boli problémy aj v minulosti: administrátor ho upozornil, že jeho podpis odporuje pravidlám fóra, no svoj podpis napriek tomu nezmenil
=> obžalovaný má problémy aj s autoritami a zaužívanými pravidlami, nie je s ním rozumná reč, pravdepodobne na neho treba reagovať polopatistickejšie
- 4) po dôkaze, že jeho myslenie je mylné (tvrdenie s textom
"pak tedy musis zakonite souhlasit") vyprodukoval ďalší logický fail; namiesto reagovania na fakty a odpovedania na nezodpovedané otázky, len zakecáva
=> obžalovaný nereaguje na predložené dôkazy, možno práve preto mu nedochádza, ako sa mýli
- 5) dá sa jednoducho nájsť, že Ganec tvrdil, že menší snímač vyžaduje kratší čas ešte pred tým, ako o tom podal názorný dôkaz grafmi
=> obžalovaný si mýli časové súvislosti a nepamätá si presné znenie pôvodných výrokov (ktoré kritizuje) - teda je pravdepodobne dyslektik
- 6) obžalovaný nerozumie významu "praktický význam", mýli si ho z výrazom "prejavenie v praxi" (navyše aj toto používa nesprávne)
=> nakoľko ešte obžalovanému chcem dať šancu priznať sa, že sa mýlil, v tomto bode mu chcem vysvetliť, aký je medzi tými výrazmi rozdiel
Uvediem príklad s lyžičkou:
- lyžička má pre mňa praktický význam, lebo ňou môžem jesť polievku
-> to ale neznamená, že pre mňa má praktický význam vedieť, koľkokrát väčšiu lyžičku má sused - nevidím iný dôvod, ako teoretické porovnávanie (a prípadné chvastanie)
=> porovnanie dvoch nedojedených tanierov (s tvrdením že nimi bolo odjedených rovnaký počet lyžíc) nie je prejavom prepočítanej lyžičky, ani jej praktickým významom, ale len porovnaním ich objemov
(z obrázkov vidno len to, ktorá lyžička je väčšia, nie koľkokrát; teoreticky by sa využitie prepočítanej lyžičky hodilo len kvôli veľkosti porcie polievky, ale v praxi to nikoho nezaujíma)
Vysvetlenie pre Luňáka: lyžička =~ clona, tanier =~ fotka, objem lyžičky =~ veľkosť snímača