Reklamace

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Libus 30. 12. 2007 23:36

Dobrý večer,
asi před rokem jsem zakoupil Kit Nikon D50 + 2 objektivy. Na jednom objektivu se mi pokazilo ostření :cry: , chtěl bych se zeptat jestli musím na reklamaci poslat celý kit nebo jen ten samotný objektiv.
Děkuji
Libus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod player 30. 12. 2007 23:54

Staci jen objektiv.
player
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TA 1. 1. 2008 02:59

na posúdenie servisu stačí obvykle len chybná súčasť. Pri zistenej vade a výmene však je potrebné predložiť všetko.
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mi-ro 1. 1. 2008 19:12

Neví jestli se to dá srovnávat ale reklamoval jsem vadný aku u vrtačky NAREX a musel jsem poslat komlet vč. nabíječe i vrtačky
mi-ro
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Pety 1. 1. 2008 19:35

Já reklamoval u nové D5D ujeté WB a posílal jsem tělo, krytku na bajonetu (aby se neprášilo dovnitř), dopis a záručák. Nic víc. V dopise jsem popsal obsah zásilky a závadu.
Snad není až takový problém se v servisu zeptat? Určitě mají telefon nebo e-mail. Nejlepší je domluvit se s nimi na celém postupu předem, ne?
Pety
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ilja2001 1. 1. 2008 20:14

On může být rozdíl mezi posláním zboží do servisu v záruční době a mezi výměnou zboží za nové třeba z důvodu opakující se závady.
Tam je právě otázka, zda při výměně se mění celý kit nebo jenom jedna část.
ilja2001
Návštěvník

Odeslat příspěvekod centsm 1. 1. 2008 20:23

30.11. jsem reklamoval u prodejce D80 (vrátila se 27.12.). Napřed jsem konzultoval problém emailem u servisu NIKON a odpověděli mi hned druhý den a doporučili poslat komplet. Místo dlouhého popisování závady jsem přiložil opis emailu. Jen ta doba!! 1.12. odesláno z prodejny, 12.12. opraveno a 21.12. odesláno z Prahy do prodejny. Jednalo se o záruční opravu.
centsm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod TA 6. 1. 2008 18:43

ilja2001 píše:On může být rozdíl mezi posláním zboží do servisu v záruční době a mezi výměnou zboží za nové třeba z důvodu opakující se závady.
Tam je právě otázka, zda při výměně se mění celý kit nebo jenom jedna část.c/quote]


pochybujem, že by si dovolili vymeniť len časť výrobku. Mali by v tom potom bordel. Všetko má svoje sériové číslo ( aspoň by teda malo mať ). To by potom nesedelo. :?
Live long and prosper!

Zachráňme košické trolejbusy!
TA
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků