1. osobne mam e-510 nie D50 D50 som nikdy ani nemal v ruke, D40x, D80 ktoru som mal v ruke mi nic takto otrasne nevivadzala ....
Dr. nesud druhych podla seba

a skus aspon citat, viem ze je to tazke (hlavne u mojich prispevkoch) ale inac tie reakcie nestoja zavela ....
golem2 ak mi povies, ze uplny amater pouziva sklo 17-35 tamrona a fotil totalny laik tu fotku co si dal link tak sa budem povazovat za diletanta ...
milday: bielu jednoliatu oblacnost urobyl stoho fotak

, v skutocnosti bola modra s bielimi oblackami. Kazdy urcite nie ... sony h2 to tak neprepalilo ani zdaleka.
a ked mi povies co je to tmave popredie na 3 fotky tak sa tiez potesim
Pety: ok asi som ho mal nazvat laikom .... Diletant si podlamna nekupi zrkladlovku za 40k sk .....
Ak je ten firmaware tak blby ako pises pety tak potom u kompaktoch je poctatne lepsie prepracovany AF pre laikov.
Neviem ak by mi taketo fotky produkoval e-510 na aute tak neviem neviem ci by som ho nevratil (precalen obcas snim foti aj "laik" priatelka). Ale musim uznat ze e-510 taktiez na default nastaveniach produkoval viac prepalov ako sony h2 (nie az otolko ako d50 nikon) az po stiahnuty kontrastu na -2 je natom lepsie e-510.....
Preco sem davam tento prispovek, je velmi jednoduche ... zrkadlovka ma vyznam az pre cloveka ktory sa oto poriadne zaujima a je ochotny sa snou ucit robyt. Lebo AF je casto lepsie na kompaktoch (rychlost nieje jediny parameter pri AF!), prepali taktiez v poctatete cela automatiky z jedneho velmi jednoducheho dvovodu na AF, auto expoziciu su u zrkadlovky vyuziva iba vyrez obrazku zatial co na kompaktoch sa berie celi obrazok ... toto sposobuje aj te caste prepaly u zrkadloviek (zle zvoli krivku kontrastu), zla WB (zase ma k dispozicii iba cast nie obrazok celi) atd. o "vyhodach" vacsieho chipu racej pomlcim uplne ....