Jaky objektiv nejvice pouzivate na sve DSLR?

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 17:57

Ty kelímky jsou tam proto, že 50 odtamtud je zahradní pivnice (beer garden) s kapacitou 1000 míst, kde pokud si pivo chcete odnést ven, do sklenice vám ho normálně dát nechtějí.

Ono je tam těch prohřešků více, ale mně se zrovna líbily ty barvy a atmosféra (i ty holky by mohly být hezčí ...), to světlo.
Naposledy upravil pemar dne 14. 6. 2015 18:28, celkově upraveno 1
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lukas_highenergy.cz 14. 6. 2015 18:03

bob222 píše:Pemare normálne do kompo neryjem, ale u tých čučoriedok mi tie poháre vyslovene vadia.


Prostě to tak chtěl, ne? :-)
lukas_highenergy.cz
Moderátor

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 18:13

Prostě jsem to v ten okamžik neřešil a fotku následně nesmazal, protože se mi líbily (a pořád líbí) ty barvy a světlo.

Chápu, že to neocení Ganec, který má předpotopní monitor, ale vy byste ty barvy a světlo na těch vašich monitorech vidět mohli :-).
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lotrandor 14. 6. 2015 18:31

Světlo dobrý, přepaly ve vlasech moc horký, ale rozumím, má to pěknou atmosféru, skoro takovou, že bych zkusil počkat na jiný dvě holky bez kelímků :). I to sklo je super, fakt se rozhoduju, jestli by mi nestačil tenhle f/4
Lotrandor
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snopa 14. 6. 2015 19:07

Sigma 150-600 Contemporary/ f6,3 plná díra 25% výřez


IMG_4300.jpg
snopa
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek71 14. 6. 2015 19:24

Pemar nikdy nerekne ze to tak chtel, na to jsou tu jini. Pemar rekne, ze ten autobus, co prekryl nahou modelku na druhe strane ulice je tam proto, ze na konci ulice ma dopravni podnik depo. To je uplne novy level.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 19:25

Že ta fotka není na to, abych se s ní chlubil, to vím, ale dělám tak málo fotek, že je mi občas líto je mazat.

Já tam byl pozdě, to skoro protisvětlo je sice zajímavé, ale chybí světlo zepředu a s bleskem jsem nechtěl rušit. Chtělo to tak o půl hodiny dříve, byl jsem tam pozdě.

Ta 70-200/4 je opravdu parádní sklo, snad jen Apo-Sonnar 135/2 nebo pekelně drahý a těžký Nikon 200/2 jsou lepší. 70-200/4 je viditelně lepší, než 70-200/2,8, i když se podle mne najde dost lidí, kteří ten rozdíl nebudou vnímat.

Že na nejnovější výbavě někdy zase tam moc nezáleží, mi ukazuje jedna večerní z Irska, Carton House, sídlo vévody z Leinstru, kde jsem shodou okolností minulý týden měl tu čest být ubytován:

Obrázek

Nikon D50, Nikon 18-105mm f/3.5-5.6, ƒ/4.0, 1/10, ISO 1600, někdy mezi 22h a 23h.

Docela mile mne překvapila TK, z D50 jsem čekal mnohem horší výstup, také musím říci, že stabilizace zafungovala dost dobře. Dopadlo to o hodně lépe než fotografie těch, kteří to zkoušeli zachytit na mobil, byť to byl nejnovější iPhone nebo Samsung S6.
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 14. 6. 2015 19:35

pemar píše:70-200/4 je viditelně lepší, než 70-200/2,8, i když se podle mne najde dost lidí, kteří ten rozdíl nebudou vnímat.


Tak ja treba vnimam dost citelne, ze z tech fotek ta ekvivalentni f6 primo srsi. Chybi tomu proste ten "3D look", "pop up effect", nebo si tomu rikejte kdo jak chcete. A predstav si, ze to je faktor, ktery je proc celou radu fotografu nekrajinaru prednejsi, nez o par promile lepsi mikrokontrast ci ostrost v rozich ;)
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 20:08

Jestli si dobře rozumíme a bavíme se o tomhle efektu:

Obrázek

tak ten Nikon 200/4 to opravdu nedá. Nevěřím zase ale, že ho dá 70-200/2,8 ve stejném rozsahu jako ta 200/2:

https://farm8.staticflickr.com/7613/166 ... 093f_o.jpg

Andrew Thompson, Nikon D800, 200.0 mm f/2.0, foceno na ƒ/2.0.

Všechno má svoje, každá volba má svoje přednosti a zápory.
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Radek71 14. 6. 2015 20:17

Me to dela bez problemu 85mm F1,2.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 20:28

Hm, to tomu i věřím.

Dokud se ten objekt nezačne rychleji hýbat. Pak raději Nikon 200/2, věřil bych mu více, že to stihne.
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 14. 6. 2015 20:33

Vzhledem k tomu, ze je to v prve rade o clone, je prirozene, ze "to" dat 2.8 oproti 2.0 nemuze. Z tohodle duvodu (3D look) se mi libi prave novy Samyang 135/2.0. Je to takovy rekneme kompromis mezi 85/1.4 a 200/2.8, cili spojeni relativne vysoke svetelnosti a relativne dlouheho ohniska.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 20:37

Já jsem pořád ještě totálně odvázaný z toho Sonnaru 135/2.

Jen by se mi občas líbilo, kdyby měl AF, třeba na těch mažoretkách v Neratovicích.
pemar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 14. 6. 2015 20:51

To chapu, na APS-C to mas skoro jako 200/2.8 na FF ;)
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pemar 14. 6. 2015 21:05

PL: Já si snad tu 70-200/2,8 k nějakému tomu FF ještě koupím :-).

No, ona by to asi úplná blbost nebyla, protože ta 200/2 nebo 300/2,8 jsou strašně těžké, jenže na druhou stranu, konvertor na to nenasadím a na cloně 2,8 je to měkké jako tvaroh na meruňkových knedlících.
pemar
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků