Canon EOS 1100D

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod dany70 6. 4. 2014 18:44

Ahoj
Som amatér(rýchlo sa učím) a chcem si kúpiť prvú zrkadlovku do cca 400€,celkom sa mi pozdáva
Kód: Vybrat vše
http://www.alza.sk/canon-eos-1100d-ef-s-18-55mm-is-d220850.htm

Rozmýšľam či by nebolo lepšie kúpiť samostatne telo+univerzálny objektív ef 50-f1,8
http://www.mall.sk/digitalne-zrkadlovky/canon-eos-1100d-body-black?v=474903
http://www.alza.sk/objektiv-canon-ef-50mm-f1-8-ii-d89053.htm

Ďakujem za pripomienky a rady
dany70
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod reign 6. 4. 2014 19:12

univerzální objektiv na APS-C je spíše 35mm, nevím jak je na tom Canon, ale velmi povedené má takové sklo Nikon
reign
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dany70 6. 4. 2014 19:21

Nemyslel som doslovne že objektív ef 50-f1,8 je univerzálny,skôr všestrannejší ako setový EF-S 18-55mm IS II
dany70
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Melancholický Trol 6. 4. 2014 19:36

Ono strasne zalezi, co budes fotit. Jestli planujes fotit "vsechno", tak bych pro zacatek zvolil radsi ten zakladni zoom. Muze se totiz snadno stat, ze budes zle prekvapen, co vsechno se Ti do zaberu s padesatkovym objektivem nevejde. Zvlaste, pokud jsi doted fotil mobilem nebo kompaktem, ktere byvaji ve vetsine pripadu mnohem sirokouhlejsi, nez 50mm na uvedenem Canonu.
Zkus si treba zajit do elektra, vem si toho Canona se zoomem, nastav si to na 50mm a zkus vyfotit oblicej, celou postavu a treba cast obchodu a uvidis hned, jestli uhel zaberu vyhovuje, nebo by to chtelo zoom. Vsimni si hlavne, jak musis byt daleko od cloveka, aby se vesel cely na fotku.
Melancholický Trol
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dany70 6. 4. 2014 19:45

Takže pre začiatok nemám špekulovať a radšej kúpiť set Canon 1100D+EF-S 18-55mm IS II ?
dany70
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Melancholický Trol 6. 4. 2014 19:54

Jo, pro zacatek radsi zoom, ale nemam patent na rozum.