Pentax K10 x Cannon 450D vs. jina varianta

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod capitko 17. 5. 2008 13:09

Chtěl bych si koupit první zrcadlovku (čili jsem začátečník) a potřeboval bych pomoct s vhodným výběrem zrcadlovky. Ceny obou výše zmíněných zrcadlovek se seťákem 18-55 jsou blízké, alespoň v českých e-shopech (na Pixmaii uz K10D myslim nemaji (Obchod.cz 17.926Kč) a C450D tam maji tuším kolem 20tis. se seťákem, v AlfaComputer ho maji za 18.431 Kč). A teď mé otázky:
1) kde koupit?
2) který z těchto koupit? (priorita mobilnost, levné a kvalitní objektivy)
3) fotit bych chtěl zatím běžné věci tzn. krajinu, věci, lidi, občas nějaký portrét, dovolenou, taže potřebuji poradit k daným zrcadlovkám kvalitní objektiv místo seťáku. (Uvažuji i o variantě tělo+kvalitnější univerzální objektiv).
capitko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod elho_cid 18. 5. 2008 09:52

Mám K10D a i když je to bezva stroj, není zrovna to nejlepší pro začátečníky. Nejlíp uděláš, když si nějakou zrcadlovku vyzkoušíš a zjistíš co vlastně potřebuješ. Tyhle dva fotáky mají společného jen že to jsou 10Mpix DSLR. Každá má jiné výhody.
Hoši, hoši, hoši, máte tu smrad jako v pekle.
elho_cid
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 18. 5. 2008 11:51

Mam zkusenosti s Nikonem D80, ten te nezaujal? Tedka stoji uz 15000 telo... ;-)
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
Návštěvník

Odeslat příspěvekod capitko 18. 5. 2008 11:59