Jaký foťák okolo 10 000,-?

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Lekarnik 8. 7. 2007 10:19

Potřeji poradit, jaký foťák koupit. Jsem sice začátečník, ale rychle se učím a vím, že lepší foťák využiji. Chci fotit různé detaily i vzdálené, koncerty v noci/za tmy(pohyblivé objekty za tmy), budovy/památky, okrajově přírodu a rodinné foto. Svojí výbavou se mi líbí Lumix FZ8, ale jeho fotky(hlavně v noci) mě nepřesvědčily. Možná že byl jenom špatně nastaven, ale moc fotek z FZ8 za tmy jsem nesehnal.

Co by foťák měl umět je určitě:

dobrý zoom
dobré makro
manuální ostření
možnost formátu 16:9
RAW
sériové snímání
rychlé uložení/vycení snímků

Díky za všechy tipy.
Lekarnik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod modrin (novy) 8. 7. 2007 11:26

dej 10600 a máš Fuji S9600
http://www.digipark.cz/fuji-finepix-s9600
modrin (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lekarnik 8. 7. 2007 12:00

a nebyl by lepsi Lumix FZ50 v porovnani s Fuji S9600?
Lekarnik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KubaPa 8. 7. 2007 12:12

Lekarnik píše: koncerty v noci/za tmy(pohyblivé objekty za tmy)../quote]
Je mi líto, ale pokud toto použití bude opravdu časté, nemá smysl nic jiného než DSLR.
KubaPa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lekarnik 8. 7. 2007 14:40

a mas nejaky konkretni tip?
Lekarnik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KubaPa 8. 7. 2007 14:52

V té zadané ceně nemám, proto je tam ten začátek věty o tom, že je mi líto...