Canon A540 ???

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod lukaash 5. 1. 2007 17:40

Chtěl bych si pořídit nějaký kompakt a jsem spíš začátečník. Už nějakou dobu pročítam různý fóra a recenze na netu a docela mě zaujal Canon A540 kvůli možnosti manuálního nastavení, se kterým bych se chtěl časem naučit a taky kvůli velkému displeji (oproti A530). Jen mě tak trochu zaráží, že se toho o něm zase tak moc nepíše. Byl bych rád kdyby se našel někdo, kdo by mi výběr potvrdil připadně vyvrátil a poradil alternativu v ceně okolo 6tis. Díky
lukaash
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod USER47 5. 1. 2007 17:56

Myslím, že je to celkem slušnej foťák. Koupil si ho kámoš a je spokojenej. Já s ním taky pár fotek udělal a působil na mě celkem příjemným dojmem. Akorát je na něm taková pofidérní gumová krytka nějakýho konektoru, ta už tak solidní není:)).
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Maročan 5. 1. 2007 18:00

Ahoj, nic proti, ale mě příjde, že se možnosti manuálního nastavení expozice na kompaktech dává moc velký význam. Většinou to tam lidi mají a když už chtějí něco ovlivnit, tak fotí na P režim.

Mnohem radši bych foťák, který rychle a snadno ostří i za horšího světla,má rychlé menu nebo dobré funkce na extra tlačítkách, má inteligentní automatiku a ovládání. Málo šumí a má dlouhou výdrž baterií.

Určitě by měl mít: Ruční nastavení WB, ISO.
Je fajn, když zobrazuje Hodnoty expozice při namáčknutí a reálný histogram je také dobrý.
Třeba Nikony ještě mají docela promakané motivové programy. (Portrét, architektura, panorama...)

Toto je jen můj názor a možná budeš fotit na prioritní režimy, kdo ví...
Foto: Nikon D3000 + Nikkor 35/f1.8 + Nikkor 18-70 DX; Canon G12
PC: HP 6550b + HP 6440b + Lenovo IdeaPad S10-3
Mobil: Nokia E52 black
Maročan
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lukaash 5. 1. 2007 18:06

A nějaký doporučení na kompakt za 6tis. ?