Zrcadlovku nebo bezzrcadlovku do 17000

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod kofola2 10. 12. 2016 11:21

Ahoj chci poprosit zdejší diskutující o radu při výběru fotoaparátu. Zvažuji koupi zrcadlovky nebo bezzrcadlovky. Foťák používám převážně na focení při cestování. tzn. památky, příroda, zvířata.

Co se týče focení jsem začátečník. Rád bych pořídil foťák s kterým fotit bude potěšení a ne utrpení :-)

Co se týče zrcadlovek tak nevím jakou značku zvolit jestli Nikon, Canon či Pentax. Co jsem se tak díval tak v úvahu by přicházel asi jen Canon a Pentax. U Nikonu mi příjdou dražší objektivy, tedy dle mého laického pohledu.

Co od foťáku požaduji:

- snímač APS-C
- přijatelná cena objektivů ať už nových nebo bazarových (nechci skončit s jedním objektivem :-) )
- pohodlné ovládání - přeci jen nastavovat kde jakou prkotinu přes menu, začne být po čase otravné
nechci skončit u automatického režimu kvůli ovládání.
- skladnost ( v rámci možností)

Nejvíce mě zatím zaujal Pentax K-50, u Nikonu bych to vzhledem k omezenému rozpočtu viděl na 3300 a u Canonu asi 100D

Budu rád za každou radu.
kofola2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod standavfr 10. 12. 2016 11:52

Jestli může být i bazar tak https://www.paladix.cz/bazar/index.php?adid=448626 má dva rolery,což usnadňuje ovládání.
Do limitu se ti vejde i Nikon D5300,nejucelenější nabídku dostupných skel má Canon,Nikon je na tom malinko hůře a Pentax nejhůře.Ještě si ujasni,jestli potřebuješ hledáček,jestli ano,tak se do limitu u csc a aps-c nevejdeš asi s ničím.
standavfr
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Fidko 10. 12. 2016 12:33

Pentax robi vyborne tela, ale v nasich krajinach je problemom servis a mozno aj dostupnost dodatocnych bazarovych skiel.