Jaký internetový obchod je nejlepší pro nákup CANON 6D

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod lacoster17 22. 10. 2016 17:19

Dobrý den, chci se zeptat - jaký internetový obchod je nejlepší pro nákup nového Canon 6D (nepoužitého). Má někdo nějaké zkušenosti s nákupem po internetu? (chci se vyhnout tomu, že mi pošlou již rozbalený kus, který byl již použitý nebo reklamovaný).Díky.
lacoster17
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Amalary 22. 10. 2016 19:35

lacoster17: už se mi jednou stalo, že jsem přes e-shop dostal již zkoušené zboží. Bylo to poznat hlavně podle toho, že byly stržené fólie. Ze zákona má každý, kdo nakupuje přes internet nárok na vrácení zboží do 14 dnů. Pokud chceš mít plnou jistotu, tak objednej přes e-shop a vyzvedni přímo na jejich pobočce, kde si to předem dobře prohlédni.
Amalary
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jakub.kubaaa 23. 10. 2016 00:43

Ja 6D kupoval od BeFoto v Praze, navic diky placeni v hotovosti dostal prijemnou slevu. Navic to byla tisickrat prijemnejsi koupe nez nekde v alze, pan mi k fotaku ledacos vysvetlil a beztak je to osobnejsi a prijemnejsi koupe nez kdekoliv jinde.
jakub.kubaaa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod snopa 23. 10. 2016 06:02

To BéFoto vypadá zajímavě, mají ho tam o 6 000,- levnějš než zloděj Škoda ;-)
snopa
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hadravam 23. 10. 2016 11:14

Fotoškoda Jednoznačně.
hadravam
Návštěvník


Odeslat příspěvekod jurabike 27. 12. 2016 21:06

kupoval jsem zde před měsícem Canon 5D mark III za v přepočtu 50 000.-kč.Neplatí se DPH ani clo..do týdne bylo doma.

takže pokud někdo chce ušetřit a není duchodce,co věří jen seznam.cz tak doporučuji

http://www.eglobalcentral.de/canon-eos- ... hause.html
jurabike
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Podivney 27. 12. 2016 21:31

Podivney
Návštěvník

Odeslat příspěvekod oldbas 27. 12. 2016 22:57

Ruku do ohně bych za to nedal, zda to stále platí, myslím siže ano. Nedávno(2015) o tom byl v TV pořad.
Pokud si zakoupíte zboží přes internet a vyzvednete si ho na jejich pobočce, přicházíte o možnost zboží vrátit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu. Na to pozor.
Fotím Kanónem
oldbas
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chel 27. 12. 2016 23:13

Tam kde maji Nikon ... A muzes si koupit D610 :D
Světlo, to je, oč tu běží.
chel
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 27. 12. 2016 23:24

oldbas píše:Ruku do ohně bych za to nedal, zda to stále platí, myslím siže ano. Nedávno(2015) o tom byl v TV pořad.
Pokud si zakoupíte zboží přes internet a vyzvednete si ho na jejich pobočce, přicházíte o možnost zboží vrátit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu. Na to pozor.


To je imho nesmysl, protože ta 14 denní lhůta se váže na smlouvu uzavřenou na dálku, způsob převzetí zboží s tím nesouvisí. To bys pak zákonitě přišel o nárok vrácení zboží i při platbě na dobírku kurýrovi.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Puntík 28. 12. 2016 00:25

Něco takového jsem také zaznamenal, na jejich pobočce (v jejich uzavřené místnosti) lze zboží rozbalit, prohlédnout, popř. ihned reklamovat, nepřevzít.

Zdravím
Puntík
Návštěvník

Odeslat příspěvekod landov 28. 12. 2016 06:37

jurabike píše:kupoval jsem zde před měsícem Canon 5D mark III za v přepočtu 50 000.-kč.Neplatí se DPH ani clo..do týdne bylo doma.

takže pokud někdo chce ušetřit a není duchodce,co věří jen seznam.cz tak doporučuji

http://www.eglobalcentral.de/canon-eos- ... hause.html


Ovsem na reklamacie cez EGC rovno zabudnite :D
landov
Návštěvník

Odeslat příspěvekod oldbas 28. 12. 2016 19:20

Jsou tam nějaké fígle, je třeba být opatrný.

Cituji ze zdroje:http://www.oversito.cz/uzitecne-informace/potize-pri-online-nakupu/vraceni-zbozi-do-14-dnu-od-nakupu/#kdy%20spot%C5%99ebitel%20nem%C5%AF%C5%BEe%20odstoupit

Objednal jsem na internetu, zboží jsem vyzvednul a zaplatil na pobočce

U některých internetových obchodů se lze setkat s problémem při vrácení zboží v zákonem dané lhůtě 14ti dnů v případě, že zboží sice objednáte na internetu, ovšem zaplatíte ho až při osobním vyzvednutí na pobočce. E-shopy se v tomto případě často odvolávají na to, že tím, že zákazník vloží zboží do košíku a ten následně odešle ke zpracování, vlastně žádnou objednávku neuzavírá.

V takových případech je rozhodný způsob uzavření smlouvy. Návrhem na uzavření smlouvy je objednávka spotřebitele. Proces uzavírání kupní smlouvy je dokončen okamžikem, kdy potvrzení objednávky ze strany prodejce je doručeno kupujícímu – spotřebiteli (nejčastěji je toto potvrzení zasíláno elektronickou poštou). Pokud dojde k uzavření smlouvy tímto způsobem, jedná se tedy o uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku ve smyslu ustanovení § 53 odst. 7 a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů a s ním i nárok na vrácení peněz. V případě, že prostřednictvím internetu není uzavřena kupní smlouva, ale pouze nezávazná rezervace zboží, na jejímž základě spotřebitel kupuje zboží přímo na pobočce, nemá nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, a tudíž ani na vrácení peněz. Toto může mít prodejce specifikováno ve svých obchodních podmínkách. Uvádí například, že k uzavření smlouvy dojde až při převzetí zboží na prodejně. Proto je dobré seznámit se s obchodními podmínkami prodejce a najít tam ustanovení týkající se odstoupení od smlouvy.
Fotím Kanónem
oldbas
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 28. 12. 2016 20:45

Pokud si nekdo objedna zbozi pres internet a nasledne mu prijde potvrzujici email (obvykle druhy v poradi), ze byla jeho objednavka "schvalena" (kazdy prodejce to muze nazvat trochu jinak), tak timto krokem uzavrel kupni smlouvu na dalku.
To, jakym zpusobem zbozi zaplati a jak si jej od prodejce prevezme, nema s kupni smlouvou vubec nic spolecneho, respektive to nemuze byt predmetem odepreni naroku na vraceni zbozi v zakonne 14 denni lhute.

Je x pripadu (par jich znam i osobne), kdy prodejce udelal chybu v nacenovani zbozi (nizka cena), zakaznik zbozi objednal, prodejce potvrdil objednavku a tim se zavazal k jejimu splneni - vznikla kupni smlouva na dalku. V ten okamzik musel zakaznikovi prodat zbozi za takovou cenu, za jakou jej zakaznik objednal, nikoliv za cenu opravenou.

Cili cele se to toci pouze jen a jen na tom, zdali prodejce potvrdi zavazne objednavku - cimz vznikne kupni smlouva, nebo objednavku nepotvrdi. Automaticky rozesilany email o prijeti objednavky ke zpracovani ihned po nakupu neni POTVRZENIM objednavky a neni to uzavreni kupni smlouvy. Na to snad kazdy eshop v podminkach upozornuje a je to prave z toho duvodu, aby nedochazelo k moznym chybam ze strany prodejce a z toho pro nej plynoucich problemu, at uz v chybe naceneni zbozi, nebo vyprodaneho skladovych zasob napriklad.

Oldbas píše:Pokud si zakoupíte zboží přes internet a vyzvednete si ho na jejich pobočce, přicházíte o možnost zboží vrátit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu. Na to pozor.


Jestlize se zakoupenim zbozi mysli uzavreni kupni smlouvy na dalku(viz muj popis vyse), pak je toto tve tvrzeni, Oldbasi, nepravdive a nekoho by mohlo vydesit. Pokud si tim chtel vyjadrit neco jineho, tak bys to mel lepe formulovat.

A jeste poznamka na zaver. Zadny prodejce si nemuze vymyslet vlastni obchodni pravidla (napr. ze by si nekdo vymyslel duvod, proc zrovna on nemusi prikladat cesky navod apod.). Jak prodejce, tak zakaznik, se musi ridit obchodnimi zakony. Od toho ty zakony mame, jinak by si kazdy mohl delat co se mu zamane. Beda tomu prodejci, ktery by si napr. vymyslel vlastni doporucenou maloobchodni cenu, kterou by tezce prestrelil a snazil se tak v zakaznikovi navodit pocit, ze zrovna u nej nakoupi zbozi s vyraznou slevou oproti konkurenci, ktera prodava za MOC. Tam pokuty od COI jenom litaj...
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků