D90 + nikon 18-135 vs. D3100 + 18 - 105 VR

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod kinimodcz 4. 4. 2011 07:26

Ahoj všem, mám velké dilema. Jsem amatér (přecházím z ultrazoomu) a vybral jsem si D3100 + 18-105 VR. Pak ale přišla nabídka od kamaráda, který mění zrcadlovku. Mohl bych mít tedy D90 + nikon 18-135 (bez stabilizace) + nějaké příslušenství (2x baterie, battery grip) za velmi slušnou cenu. Cca 15 - 16 tisíc. Jen se trochu bojím toho nestabilizovaného objektivu.

Jsem student a tak jsou pro mě velmi důležité finance. Na nový objektiv budu schopen našetřit za velmi dlouho :-) Jinak fotím vše, ještě nemám vyhraněný styl - bude to moje první zrcadlovka. Ale rozhodně bych se tomu chtěl dále víc věnovat.

Jaké jsou na to vaše názory? Mockrát díky....
kinimodcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pali55 4. 4. 2011 08:08

Tiez som mal takuto dilemu ked som prechadzal z Nikon D40.Najprv som uvazoval o tej D3100 ale po studovani na nete som prisiel k zaveru ze asi lepsie je zobrat D90.A nelutujem.Mam D90 s 18-105 a k tomu este Tamron 17-50/2.8 a parada.Predsa D90 je niekde inde aj co sa tyka kvality fotografii.Jedinou zavadou moze byt ze ta D90 co spominas uz nie je nova.Ide o to kolko ma nafotene a v akej je celkovej kondicii.A nestabilizovaneho objektivu by som sa nebal.

Nejake fotografie s nim su na mojej stranke:
http://www.pali55.stranky.cc
Nikon D610 /Fuji X-T20 + 18-55/2.8-4 + 50-230
pali55
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Alesh.Rocker 4. 4. 2011 08:58

Nej kombinace by byla D90 + 18-105 VR 8-) . Třeba se s kámošem dohodneš aby 18-135 prodal někomu jinému zvlášť..
Dell E6410
Alesh.Rocker
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kelav 4. 4. 2011 09:55