Kompakt kolem 6K

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Který?
Samsung WB650 4 %  36%  [ 4 ]
Panasonic TZ10 3 %  27%  [ 3 ]
Canon SX120 IS 4 %  36%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 11

Odeslat příspěvekod robbert 15. 9. 2010 07:54

Zdravím,

jsem laik a vybírám foťák, obracím se na vás s prosbou který z uvedených vybrat a proč?
Chci, aby se dal nastavovat i ručně nejen automat, prostě takový foťák pro hračičku v cenové relaci kolem 6K.
V hledáčku mi ulpěly tyto:
Samsung WB650 a
Panasonic TZ10
Canon SX120 IS

Tak a teď babo, vlastně Digiareno raď :-D
Případně uveďte proč.

Díky
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 15. 9. 2010 08:09

Samsung WB550
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod odklizec 15. 9. 2010 09:09

Na velky zoom se vykasli. V praxi ho tolikrat nepouzijes, jednoznacne vic ti bude chybet svetelnost. Dalsi problem je, ze vsecho to jsou premegapixelovane kramy. Takze radim, vzit neco, co ma nejsvetelnejsi objektiv a co nejmene MP. Vzhledem k omezenemu rozpoctu ti ale nezbyva, nez zustat v kategorii pidicipu, kde to se svetelnyma zoomama neni zadna slava. Nastesti, co do MP se da neco rozumneho vybrat.