CANON 20D

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod iwules 2. 7. 2009 18:12

Ahoj, plánuji koupi první zrcadlovky. Je mi nabízen Canon 20d za velmi slušnou cenu a proto se chci zeptat, vás zkušených, jestli se v dnešní době vyplatí koupě, takovéto starší zrcadlovky. Jde mi o to zda může být 20d alespoň trochu srovnatelný co do kvality fotek se současnými modely. O 20d toho bohužel moc nevím, proto se obracím na vás. Co jsem četla recenze tak je poměrně vychvalován, vše je ale z doby kdy přišel na český trh. Tak nevím. Jsem vášnivá fotografka na kinofilm, což už si v dnešní době žádá pokrok, ale se DSLR nemám téměř žádné zkušenosti. Prosím o váš názor a předem moc děkuju
Ca 20D, 70-200/f4 L IS USM, 18-55/3.5-5.6 IS, 50/1.8 II
iwules
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lochnesko 2. 7. 2009 21:15

Zdravím,
mal som podobnú dilemu, ale mal som už zrkadlovku predtým ako som prešiel na 20D,
Poviem Vám takto, je to super stroj, doteraz konkuruje v niektorých parametroch aj novším DSLR (šum, rýchlosť, kvalita tela, a pod.) ale samozrejme v istých stránkach je už zastaralý (LCD 1,5" , DIGIC II, 8mpx ... )
Ako vravím, super stroj ale chce to naň poriadny objektív... ;)
Canon 20D,C 18-55 IS,C 100-300 USM, Canon 50mm Velbon , Lowepro, Sandisc, Carl Zeiss M42,
lochnesko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod beat 2. 7. 2009 22:20

Osobně bych do 20D nešel...leda že by byla zadarmo. Neříkám že to je špatný stroj, to rozhodně ne...
Otázkou však je, jak je na tom s životností. Závěrka, zrcátko, snímač..... jestli byla závěrka měněná, kolik má nafoceno atd. atd. atd.

20D dělala velmi dobré fotky, to ano. Ale asi bych nevěřil té mechanice u tak starého foťáku.
beat
Návštěvník

Odeslat příspěvekod iwules 3. 7. 2009 13:20