Tak konečně jsem se dostal k tomu abych podal zprávu o tom jak to dopadlo s tím Fotolabem.
Paní na infolince byla celkem příjemná, ale dovolat se tam, aby to někdo zvedl je docela práce na půl dne, ještě že je to zelená linka... No paní mi řekla, bohužel jsem zrovna neseděl u počítače, že když se fotky odesílají, tak tam jsou informce které potvrzuji a že v nich je to uvedeno. No nebyl jsem si jist jestili tam něco takového je nebo není, tak jsem přešel k bodu 2. a to, že fotky vyšli barevně naprosto jinak než je originál. Paní mi řekla, že nedělají vůbec žádnou grafickou úpravu, že to jen nahrnou do minilabu a o nic se nestarají. A jestli nejsem spokojen tak ať to pošlu na reklamaci.
Večer jsem přišel domu a zapnul jsem jejich offline klienta a pokusil se udělat znovu celý postup odeslání fotografií a vše jsem důkladně pročetl, nikde tam není uvedena informace, že jsou fotografie pouze šíře a né celého rozměru (9 x 13, 10 x 15 ...). Na stránkách Fotolabu jsem si přečetl reklamační podmínky a z nich jsem nebyl vůbec nadšen, protože než by se mi fotografie vrátily vyreklamované, tak by bylo už po Novém roce a PF by byly na vyhození. No nic, rozhodl jsem se naspat Fotolabu mejla a aspoň je o jejich problémech informovat. V příloze jsem poslal aji fotku PF jimi udělaného a udělaného na počkání v Kodaku v Brně na Kozí. Za asi 2 dny mi přišla odpověď ve které mi bylo řečeno, že o problémech v offlineklientu ví, a že v německu už pracují na vylepšené verzi, která bude mít rozměr fotografií řádně uveden. O barevné odlišnosti PF se ani nezmínili.
Takže už vím, že dokud si tam pořádně ty minilaby nepoštelují, nebo za to posadí někoho kdo tomu aspoň trošku rozumí a nebudou mít nového offlineklienta, tak budu využívat služeb někoho jiného.
A tady je ten rozdíl. Vespodu bílý papír, nad tím z Kodaku a úplně nahoře z Fotolabu. Zdrojový soubor obou je stejný. Čárový kód je nalepený zvlášť.