Náhrada za Adobe Lightroom

Všeobecná diskuze o grafických programech pro práci s fotografiemi

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Radomir 14. 3. 2018 20:43

Vzhledem k tomu, že Adobe zřejmě bude distribuovat Lightroom již jen formou předplatného, hledám nějakou náhradu. Jsem obyčejný amatérský fotograf a výši přeplatného za LR nemíním akceptovat. Jde mi o software, který bude umět zpracovat RAW snímky, v podstatě by mi stačila náhrada modulů Library a Develop. Ale rád bych program, který bude umět importovat knihovnu z Lightroomu. Pokud máte nějaké dobré tipy, nebo už i reálné zkušenosti, podělte se s ostatními.
Klidně i placené produkty, přibližně do ceny současného LR. Když moje peníze nejsou dobré Adobe, tak ať klidně vydělává někdo jiný. Větší konkurence na trhu neuškodí. Postačí mi anglické uživatelské rozhraní.
Radomir
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pavelmeli 14. 3. 2018 21:23

Já jsem si včera istaloval trial verzi Affinity Photo, ale nějak mě neoslovila a pravděpodobně zůstanu u Zoner 18 v případě obyč. fotek v elektronické podobě, o kterých vím, že půjdou jen na net (o max. velikosti delší strany 2400 pix.). Většinou fotím do Mraw a ten převodník na takto malé fotky pro mé potřeby stačí i k tisku do A4 (fotoknihy a běžné domácí papírové fotky)...