ZPS 15

Všeobecná diskuze o grafických programech pro práci s fotografiemi

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod HmepSd 3. 8. 2012 12:08

Na 14 jsou akce, běžný termín vydání se blíží, ale zprávy o novinkách žádné. :-) Celkem dost se těším, vzhledem k tomu, že jsem 14 přeskočil, jako nepotřebný upgrade. Nemáte nějaké info?
HmepSd
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Pety 3. 8. 2012 14:08

Chodíval jsem na fórum na fotografovani.cz (než ho tak domršili), a pánové ze Zoneru tam běžně přispívali a pomáhali řešit problémy. Ohledně novinek před termínem vydání ale byli tajemní jak ten hrad v Karpatech.
Teď je tam jako poslední v sekci Zoner můj příspěvek dosti značného stáří - asi to tam víceméně umřelo.
Přeskakovat čtrnáctku byla IMHO chyba, je to první verze, která umí použitelně odšumovat, a první s dobře použitelným RAW modulem (místo předchozích náhražek).
Pety
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod HmepSd 3. 8. 2012 15:34

Mohli by začít něco pouštět, natěšený zákazník je nejlepší. :-)

PS: Když píši, že jsem to přeskočil, neznamená to, že by to byla špatná verze, jen jsou mi editační možnosti volné a nebudu za ně platit.
HmepSd
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Karelnojsky 3. 8. 2012 18:14

Využívám Zoner stejně, ale z nového mám spíše strach, než bych se těšil

Proč ladit katalogizaci, která je pro mě až na pár drobností dokonalá a ty by spláchlo nové sestavení. Na druhou stranu bych klidně za ně zaplatil celý upgrade.

Takže jediné zásadní posunutí v téhle sérii by mohlo být oddělení katalog-editace. Spíš se právě bojím, aby z toho neudělali Lightroom.
Karelnojsky
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ziki 3. 8. 2012 21:54

Jelikož jsem si ZPS 14 PRO teprve před pár měsíci koupil, tak bych ještě rád nějakou tu dobu vlastnil nejnovější verzi ZPS :D .