IrfanView a odstranění šumu

Fórum pro všechny, kteří chtějí vylepšit své fotografie. Návody všeho druhu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Edison 27. 9. 2005 17:07

IrfanView3.97 není špatný edior, ale nějak v něm neumím najít např. odstranění šumu, narovnání perpektiv, kouzelnou hůlku...
Je to můj problém, nebo vlastnost programu?
Edison
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mobil-man 27. 9. 2005 18:10

Tohle je podle me vlastnost...ale myslim, ze tento program podporuje plug-iny, takze je moznost si tam nejake funkce dodat..
Mobil-man
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Pavel Vabrousek 27. 9. 2005 20:41

Irfan je skvely nastroj na prohlizeni, a dost dobry na jednoduche upravy a to i davkove (super vlastnost).
S fotkou pracuje jako s celkem tudiz magicka hulka postrada smysl. Rovnani perspektivy bych si jeste dovedl predstavit. Predse jen to neni primarne editor, ale velmi vyspely prohlizec.

Sum se da redukovat pouzitim filtru median, ktery mi v Irfanu funguje (na ukor ztraty detailu), ale samozrejme to nema na specializovane nastroje typu Noise Ninja nebo Neat Image...
Pavel Vabrousek

Odeslat příspěvekod indian 27. 9. 2005 21:04

funguje v nom Noise Ninja plugin pre photoshop - nie je zadarmo
btw: View = zobraz
indian

Odeslat příspěvekod Edison 28. 9. 2005 17:38

Děkuji všem, je to jasné.
Edison
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ilicz 29. 9. 2005 08:42

na strankach IrfanView je nekolik desitek pluginu, prevazne ale pro zobrazeni ruznych typu multimedialnich souboru. Umi zakladni funkce, jako je resize, orez, prevraceni otoceni, jas.... bojim se ze narovnani perspektivy i magicka hulka jsou presprilis hi-tech funkce... :wink:
[i]Registered Linux user no. #387946[/i]
ilicz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod RedBaron 19. 11. 2005 21:53

IrfanView umí PS pluginy, takže třeba NeatImage není problém. A je to vážně super nástroj na jednoduché prohlížení, dávkovou konverzi, ořez atd., v rychlosti a přehlednosti nemá konkurenci.
RedBaron
Kolemjdoucí