Dvojčata, Newton, fyzika

Diskuze na témata, která se vůbec netýkají digitálů

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Allien driver 3. 7. 2019 15:51

tak dobre keď toľko prosíkaš, ale fakt naposledy a narýchlo:
MCAS - možno podobné ako vo Windows a pocesoroch Intel
Data bere jakože z jedného snímača, ale to je asi len křoví,
Nebylo
Postupy žádné,
Priebeh zatial nevie skoro nikto, ale presakujú rozne "odborné" info od pilotov a vyšetrovateľov,
Konkurencia? možno má niečo podobné, zrejme to dobre utajili.
Co podcenili? asi ľudskú nedokonalosť a nevedomosť, viď?
Vznikal ve velkem spěchu, protože airbus
Certifikace - obešli MCAS
Establishment - mnohí o tom vedia
Nektorí prohlédli
Sloup - vzper Nosník - ohyb - pozor je to najbežnejšie namáhanie, nie však komplex
A posouvat se nechci - už jsem dost posunutej....:D
Měj se
Allien driver
Návštěvník

Odeslat příspěvekod BigglesO27 3. 7. 2019 16:04

MCAS opravdu není "něco jako windows", už tímhle ses de facto diskvalifikoval.
Data bere (momentálně) vždy z jednoho AOA (to není z jednoho, ale z jednoho pro každý let) - jaký to má vliv?
Jistěže bylo a je, jen data nebere přímo z AOA.
Postupy nejsou nebo žádné neznáš? V prvním případě se fatalně mýlíš, v druhém netuším, proč máš k tomu (nehodám) touhu se vůbec vyjadřovat.
Předběžné výsledky vyšetřování jsou známé. Nicméně pokud tvrdíš, že "příběh nezná nikdo", tak o to víc považuji za pitomost se sebejistě vyjadřovat o zabíjení cestujících.
Konkurence nic netají, že ty to neznáš neznamená že to neexistuje. Zásadní rozdíl obecně je v množství AOA (a s tím související logikou).
Co bezpochyby podcenili je výcvik zaměřený konkrétně na MCAS, zvláště pro méně celkově procvičené (decentně řečeno). S tím i "drobně" souvisí absence tabla, resp. to, že tablo "AOA disagree" bylo optional.
Ano, Neo bylo na Boeing příliš rychlý (vývojem) - tak holt než by udělali novej stroj, tak znovu oprášili prehistorickou 737...
Certifikaci si zjednodušil natolik, že je to de facto blábol. O MCAS samozřejmě FAA věděla. Napovím, že to taky krapet souvisí s předchozím bodem.
Establishment - jasně, takže jak se ti to hodí, klasický ho.vna co tu předvádíš furt.
Whow, umíš s Gooooooglem, nakonec snad tu konstrukci aspoň v základním pohledu zvládneš.
Nejsi posunutej, jsi lehce vyšinutej, kód opakovat nehodlám. V podstatě si nepřekvapil. Nevíš, neznáš, meleš...
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 3. 7. 2019 18:47

asi tak 40 - 50% mojich odpovedí si nepobral, hlavne ten windows a intel. Očakával som to, je to ešte mimo rozsah tvojho chápania, bye vševedko
Allien driver
Návštěvník

Odeslat příspěvekod BigglesO27 3. 7. 2019 20:04

Jasně, já to nepobral. To je myslím vcelku jasný, co kdo “nepobírá”. Laskavej čtenář si obrázek udělá sám. A nebo nemel ho.vna, odpověz pořádně, když na první pokus se ti to nepovedlo...Jo vlastně mě se to nepovedlo pochopit :D (a to “bye” znamená po slovensky “jsem čůr.ák”?).
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ganec 3. 7. 2019 22:20

BigglesO27 píše:Prostě F20.0...
Nechápem .. to čo znamená? :--
Olympus PEN-F a E-P5 + mZuiko 17, 45 a 75 mm F1.8, 75-300, 12-50, Sigma 30/1.4
(historická zbierka: Oly SH-2, Fuji F50fd, Konica-Minolta Z10, Casio EX-V8, Sony H20, Olympus PEN E-P1 TLK + Lumix 20 mm F1.7)
Ganec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigglesO27 4. 7. 2019 07:20

Diagnóza
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 9. 7. 2019 10:14

20.6. som napísal:
Allien driver píše:a len tak na okraj, koho z vás tu užitočných zaujíma, že Boeing doslova vedome zabil viac ako 300 ľudí v dvoch lietadlách??? Ako je možné, že sa toto mohlo stať?

Biggles ma hneď "klasifikoval a zaškatukoval" (citáty): "Ty léky ti chybí stále...(F20.0), ňoumo, schováváš svoji hloupost, nejsi schopnej ničeho než produkce dalších hov.en, víš kulový, si svěsil vocas, klasický ho.vna co tu předvádíš furt, jsi lehce vyšinutej, Nevíš, neznáš, meleš..."
O niekoľko dní nato boli moje slová žalobou jedného z pilotov lietadiel boeing 737 MAX potvrdené: :D
úryvky z textu:
-„bezohledná lhostejnost“ k bezpečnosti cestujících
- odkazuje tím na technickou vadu v letounech 737 MAX-8, s jejíž opravou společnost otálela, přestože zřejmě způsobila pád dvou letadel
-Projevili jste (Boeing) bezohlednou lhostejnost a vědomou nedbalost vůči veřejnosti
- „Byli jsme nuceni ohrožovat život svůj i celé posádky a pasažérů,“
- chce Boeing a další výrobce letadel odradit od toho, aby stavěli svůj výdělek nad životy pilotů, posádky a pasažérů,“
- „(FAA) se podílel na bezprecedentním krytí konstrukčních vad letounů MAX, které předvídatelně vyústily v pád dvou strojů a následné uzemnění letounů MAX po celém světě,“

No čo si o takom človeku ako Biggles možno len pomyslieť?
BigglesO27 píše:Laskavej čtenář si obrázek udělá sám.
Moudro nevědomé...
Uff, stretnúť sa s ním tak za totáča, alebo protektorátu, nemám šanc...
Allien driver
Návštěvník

Odeslat příspěvekod BigglesO27 9. 7. 2019 15:14

Anonymní pilot žaluje :) Takže jo, překlad "bye" je správnej 8-)
Který ty tvoje slova, že ten článek potvrzuje? :shock:
Já bych spíš žaloval etiopce a Lion za to že škudlili na žárovce (viz i tebou postovanej článek) a mizerně vycvičili svoje piloty... Jenže z toho nekouká tolik "snadnejch" peněz, Nu což, "Pilot X" je bezesporu autorita.
Edit: Jinými slovy, po technické stránce (nejen) onen článek potvrzuje, co jsem psal já a nikoli ty. Takže mi jaksi chybí ty tvoje znalosti (Citace: "Samozrejme na všetky otázky by som ti vedel seriózne zodpovedať" konec citace). Co se týče právničtiny a snahy vytřískat prachy...to narozdíl od tvejch výkřiků nechám na soudu. Opět si potvrdil, že dojmy a pojmy jsou pro tebe zaměnitelný výrazy (F20.0).
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 10. 7. 2019 11:06

tak dovysvetlim ešte Bigglesovi svoje odpovede (aj cez to všetko že sa mi javí ako "hulvát" neschopný diskusie) už len kvôli ostatným, aby to malo nejakú "fazónu".
Ale naprv pár slov k predch príspevku:
myslím, že vždycky je to viac o dojmoch ako pojmoch a platí to aj pre Bigglesa, pretože dôkazy až sú má len úzky okruh ľudí. Isté na 100% pre každého je však že zahynulo viac ako 300 ľudí! A isté na 100% je že niekto urobil chybu. A teraz nastupujú dojmy na základe množstva info z medii viac alebo menej relevantných že kto by to mohol byť. A všetko nasvedčuje tomu, že Boeing. A vyzerá to na neskutočne nezodpovedný prístup Boeingu k životom cestujúcim v jeho lietadlách ku ktorému vedie základný princíp kapitalizmu - všemocný zisk!!! (pozri video v článku). Žaloba pre verejnosť neznámeho pilota (pretože sa zrejme bojí o život) a zatiaľ dostupné info a moje životné skúsenosti ma utvrdzujú v názore, že "Boeing doslova vedome zabil viac ako 300 ľudí v dvoch lietadlách"
Máme šancu v dnešnom systéme zistiť 100%-nú pravdu? Zaručí niekto že dôkazy nebudú zmanipulované, že budú úplne, že súdy rozhodnú spravodlivo??? Takže zase ostanú len dojmy, kde je pravda. A práve na toto viac menej poukazujem v tomto vlákne.
Biggles napíše, že škudlili na žárovce. Jak môže jeden výrobca lietadiel podmieniť bezpečnosť na príplatkoch????

A teraz ešte k tým mojim odpovediam:
-"MCAS - možno podobné ako vo Windows a pocesoroch Intel", myslené "zadné dvierka Intel procesora:
-NSA má přístup zadními dvířky do čipů Intelu a AMD
-novější čipy od Intelu jsou hacknutelné a mají dálkový přístup
a špehovanie Windovs:
Windows 10: Ve svém principu jde o pouhý terminál na sběr informací o uživateli, jeho prstech, očích a hlasu! Ve své podstatě jsou Windows 10 více analytický systém než operační. A to představuje značné riziko pro možné zneužití. Není bezpečné Windows 10 instalovat na produkční počítač, ani doma, ani v práci nebo ve firmě.
Citáty z článku: Windows 10 provádí kolekci všech textů zadaných z klávesnice. Texty se ukládají do dočasných souborů a 1x za 30 minut se odesílají na MS servery.
Pokud např. napíšu do prohlížeče Edge jakékoliv telefonní číslo, do cca. 5 minut se postupně odesílají informace o čísle na telemetrické servery Microsoftu.
Po první aktivaci Windows 10 a po prvním zapnutí webové kamery se po internetu odešle zhruba 35 MB dat na MS servery.
Hlasové vzorky toho, co řeknete do hlasového portu, jsou okamžitě odesílány na servery Microsoftu. Cortana odesílá data na internet, i když jí ve Windows 10 zakážete (disablujete)
Je zde velmi vysoké riziko zneužití biometrických dat (hlas, oči, obličej) a informací o soukromí, businessu a rodině uživatele.
Takže to, že si něco nastavíte v GUI Windows v panelech s nastaveními, to najednou jaksi postrádá smysl a hlavně funkčnost. Jde v podstatě o „placebo efekt“, abyste si mysleli, že jste si něco nastavili a Windows už nic neposílají a nikam nevolají. Koniec citátom.
Čo tým chcem povedať? Že MCAS môže mať tiež funkciu diaľkového prístupu k riadeniu lietadla (prečo nechám bez komentára) a tam mohlo dôjsť k zlyhaniu. Pre nainvných - takéto záležitosti sú prísne tajné a nemôžno očakávať ani náznak nejakého dôkazu.
ďalej -"Data bere jakože z jedného snímača, ale to je asi len křoví" - možné krytie tejto fičúry,
-"nebylo" - myslel som vyššie uvedenú fičúru
-"postupy žádne" - neprebehlo riadne zadokumentovanie problému s MCAS a následné školenia (prečo asi len jeden sezor aktívny pri fičúre s najvyššími právami v ovládaní???)
-"Priebeh zatial nevie skoro nikto..." - oficiálne výsledky nie sú ešte a aj keď budú, nebudú obsahovať príp. vojenské tajomstvá!
-"Konkurencia? možno má niečo podobné" a ostatné odpevede - to si už iste každy domyslí vrátane Biggles

Tak len dúfam, že Biggles z toho neschytá diagnozu (F20.0) ak ju už nemá, lebo zdravý by sa asi sťažka choval v duchu "zlodej kričí chyťte zlodeja" :D
Bye Moudro, ještě se budeš muset hodně učit, avšak jen v případe že fakt nemáš (F20.0)
Allien driver
Návštěvník

Odeslat příspěvekod BigglesO27 10. 7. 2019 15:15

Takže víc než půlka jsou ho.vna o tvejch “zkušenostech”, zbytek rozbor Aeronetu a AC24 ( :D ) věcí, který s tím nemají nic společného... tak to potom jo :D . Blábolení o MCAS je výbornej vtip, jediný zadní dvířka v tomhle případě je leda tvůj anus. A znovu opakuju, že postupy pro ztrátu automatického trimmu stabilizátoru JSOU (mimochodem, zajímalo by mne, jak bys musel bejt vyděšenej, kdybys vůbec tušil, jak funguje logika ovladádání u 320fam, když jsi v hajzlu z toho, co víš (v podstatě nic, ale nebrání ti to sebejistě vyplodit mnohaslovný text) o 737 a tak hledáš konspirační 3,14čoviny). Že ty vůbec netušíš o čem meleš na věci nic nemění. Problém je jednak v nedostatečný vycvičenosti a samozřejmě je i na straně Boeingu (jak už to tak při katastrofách bejvá, že jde o řetězení událostí), ovšem zcela jinde, než kde ty rejpeš. Klasickej vocas, co letadlo viděl leda tak cestou na dovču. Když ti trvalo snad tejden dogůglit nosník vs sloup, tak tady se o to ani nemusíš snažit... To prostě nedáš :D Jo a rád bych aspoň jeden přísně tajnej systémv dopravním letadle, kterej se nenajde efektivní dokumentaci (AMM, ...) a chemtrails do toho netahej, o tom ví každej - doplňuje se to každý WY :D
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 11. 7. 2019 09:09

ono na každého raz dopadnú následky a dôsledky svojho správania a konania. Na to by si nemal zabúdať... Bye Moudro.
Allien driver
Návštěvník

Odeslat příspěvekod BigglesO27 11. 7. 2019 10:44

To bezpochyby - třeba dement by se místo pohybu sítí mohl leda cukat pod sítí...Tak na to mysli, až budeš zase psát sra.čky a šířit nesmysly. Svoboda (i ta projevu) jde ruku v ruce se zodpovědností. A zjevně jsem se trefil - jak překladem, tak diagnózou (což pochopitelně nemáš šanci/schopnost pochopit). Už jen proto, že opět chybí v tvém příspěvku jakákoli relevantní FAKTA.
BigglesO27
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ganec 7. 9. 2019 10:54

Akurát som zachytil na facebooku:
O čom slovenské média zaryto mlčia a čo zamlčujú

Veselo sa rozpisujú, o tom, ako sa s prepáčením uprdol niektorý slovenský občan, ktorý sa hrá na politika, alebo že homosexualita má genetický základ, čo je rovnaká konina ako podobné iné. Ale napríklad vám zamlčujú, že sa práva chystá debata o doklade o páde dvojičiek, kde sa na výskume podieľalo vyše 3 architektov a inžinierov z celého sveta/sú tam aj Američania, ktorí majú korene na Slovensku/. Na budúci rok by mal tento elaborát spoločnosti Architects & Engineers for 9/11 Truth uzrieť svetlo sveta a od tých Američanov so slovenskými koreňmi viem, že bude korešpondovať s tým čo povedal D. Trump bezprostredne po páde dvojičiek/Trump sa vtedy zaoberal výstavbou mrakodrapov/ o čom sa málo písalo: „Pozeral som sa na to zo svojej kancelárie a videl som, že sa tam vrezalo nielen lietadlo, ale museli byť tam aj bomby, ktoré vybuchli súčasne“. No a ešte okrem toho vyšla kniha bývalého analytika CIA, ktorý v nej píše, že „ V. Putin dva dni pred pádom informoval G. Busha, že ruská rozviedka zachytila správy o teroristickom útoku, ktorý sa chystal dávno a pripravoval v Afganistane.
(je tam toho samozrejme viac, ale to sa už netýka tejto témy)

Zdá sa, že téma 911 ešte stále žije :-D
Olympus PEN-F a E-P5 + mZuiko 17, 45 a 75 mm F1.8, 75-300, 12-50, Sigma 30/1.4
(historická zbierka: Oly SH-2, Fuji F50fd, Konica-Minolta Z10, Casio EX-V8, Sony H20, Olympus PEN E-P1 TLK + Lumix 20 mm F1.7)
Ganec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 5. 11. 2019 22:25

Tak koukam, ze vse pri starem. Biggles tradicne jen slabomyslne nadava a Ganec stale nebyl schopen odpovedet na trivialni uvodni otazku a pod hromadou alibismu si ospravedlnuje proc :-D

Tak se podivame na nejake ty aktualitky. Zaver nove studie kolapsu WTC7 - veskere nosne prvky musely byt odstraneny prakticky soucasne. K cemu to inklinuje je i prumerne inteligentnimu cloveku jasne, cloveku trpicimu kognitivni disonanci nikoliv. Cela vedecka studie je verejne pristupna k peer review, takze prosim, mistni fyzici a matematici se muzou chopit prilezitosti:

https://bit.ly/2INRu4o

https://www.ae911truth.org/wtc7



Tolik k WTC7 a nyni se dostavame k dvojcatkum. Mame tu krasnou technickou praci nemeckeho fyzika. Opet se muzou mistni "profesori" chopit prilezitosti a jeho praci podrobit odborne kritice 8-)

Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků