Výběr stativu (3000Kč)

Diskuze o libovolném příslušenství k digitálním fotoaparátům

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Mirek Maier 28. 5. 2012 10:13

Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jaký stativ koupit s cenou okolo 3000Kč. Fotím s objektivem 70-300mm a jelikož jsem začátečník, tam nemám zkušenosti se stabilitou různých stativů. Na hmotnosti vůbec nezáleží, stejně bych ho nosil v batohu. Který stativ byste mi doporučili? Za odpověď předem děkuji.
Mirek Maier
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod milav 29. 5. 2012 20:05

Já bych Ti doporučil stativy Vanguard (sám mám Alta233+ a jsem s ním maximálně spokojený) - za dobrou cenu ho mají tady:
http://eshop.fotolab.cz/product/stativy ... lta-233ap/
nebo
http://eshop.fotolab.cz/product/stativy ... ta-264-ap/
Sony Alpha A35, Sony 18-55 SAM II, Sigma 17-70 DC OS HSM, Sigma 70-300 DG OS, Minolta 50/2.8 Macro, Sony HVL-F42AM, Vanguard Alta+ 233AP
milav
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Karelnojsky 30. 5. 2012 08:18

Spojení "Na hmotnosti vůbec nezáleží, stejně bych ho nosil v batohu" je nelogické, zřejmě jsi stativ nikdy nenosil. Takže věz, že na hmotnosti na nošení záleží a to hodně, nezáleží na ni jen když budeš stativ převážet.

Další věc je kam se s foťákem chceš dostat, podle objektivu na makro to asi nebude a ani další kreativní umístění nebudou potřeba, takže pohodlně u něj stát, sedět, klečet nebo ležet? Při lehu bude stačit pytlík s rýží. :-)

Ono se říká, ten správný stativ je vždycky až ten druhý. Fyzika i ekonomika funguje, takže v téhle ceně je to jen o kompromisech a je třeba vymezit ty nedůležité.

PS: Doufám, že limit máš na samotný stativ, ne včetně hlavy.
Karelnojsky
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lukas_highenergy.cz 30. 5. 2012 08:54

Co něco takovýho? Jsem koukal na filtry a vidim, že mají akci i na stativy... http://www.fotofilter.cz/66-superakce-- ... 0-_-hlava/
lukas_highenergy.cz
Moderátor

Odeslat příspěvekod Karelnojsky 30. 5. 2012 09:23