Nikon D7100 vs Sony A7 II

Diskuse o přístrojích s výměnnými objektivy bez zrcátka

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod al.ish 19. 7. 2020 18:31

Zdravím,
už více než 10 let fotím na DSLR Nikon, aktuálně používám D7100 většinou s objektivem Nikkor 16-80 f2,8-f4. V poslední době přemýšlím, že bych provedl výměnu systému a pokoukávám po bezzrcadlovkách, konkrétně mě zaujala Sony A7 II. Vím, že už je nějaký ten pátek stará (vlastně skoro stejně jako ta D7100), ale lákají mě kompaktnější rozměry, ale hlavně ten full frame.
Ovšem nejsem si jistý, jestli si výměnou Nikonu za Sony nějak polepším po obrazové stránce. Jsem amatérský fotograf, fotící prakticky vše, co ho zaujme - krajinu, lidi, sport. V poslední době docela hodně fotím judo (většinou v interiéru za horších světelných podmínek, tak by mě zajímalo, jestli bych si přechodem ne Sony nějak polepšil - na D7100 musím nastavovat ISO na hodnoty kolikrát až 1600, aby nebyly fotky mázlé a ono to potom už jde na fotce docela vidět).
Předem díky za info a případné rady.
al.ish
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod landov 19. 7. 2020 18:46

Z hladiska lepsieho obrazu,menej sumu na vyssie ISO to bude viditelny pokrok. Z hladiska AF na sport to bude krok dozadu...taktiez viditelny.
landov
Expert

Odeslat příspěvekod foto1977 19. 7. 2020 18:59

Já bych vydržel, až vyjde očekávaný Nikon Z5, možná to nebude cenově takový rozdíl oproti té A7II a zůstaneš u Nikonu... Parametry by měl tu alfu překonat...
foto1977
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milann88 19. 7. 2020 19:25

Podle me to nebude krok spravnym smerem v zadnem ohledu, ta A7II neni ani v pripadech vyssich iso zrovna vhodny stroj. Sony A7II bude fajn pro nekoho kdo chce provozovat vintage objektivy, pripadne pro nekoho, kdo foti veci, co se moc nehybou za dobreho svetla nebo ze stativu. Sony A7II rozhodne neni univerzalni stroj.