Je tedy fakt, že úplně všichni vylepšují i řekněme "obecný tracking", tedy to "na něco dám bod a už se toho drží, ať je to cokoli"...
Marketingově se kolem toho nemluví tolik, jako o AI režimech, ty jsou víc sexy, ale nedá se říci, že by to někdo úplně zanedbával. A fakt je, že tohle už u top přístrojů začíná být také dobré a nahrazuje to režimy, ve kterých byl Nikon dobrý u DSLR.
Mimochodem je to u AI režimech hodně o detailech - jak i zde zmíněná možnost omezení výběru, tak ale i detaily v provedení, pro příklad u lidí je jedna věc detekce obličeje (což má dnes v podstatě každý), ale druhá je detekce postavy jako celku, což už zdaleka tak samozřejmé není a přitom je to v dost situacích k nezaplacení.
Tohle si musí každý osahat sám.
Hodně důležitá je při seznámení s novým přístrojem schopnost "otevřené mysli", je prostě třeba pochopit, v čem jsou silné stránky a využít je, bohužel to ale hodně lidí naprosto nezvládá

Vím zcela jistě, že velké procento "hate" na ten či onen přístroj je dáno snahou o "znásilnění", aby to pracovalo tak, jak byl dotyčný zvyklý a naprostým ignorováním toho, že při určité změně zvyklostí bude najednou výsledek daleko lepší...